Geachte klantenserviceteam,
Ik wil graag hulp bij het annuleren van mijn mobiele abonnement. Vorig jaar heb ik een mobiel abonnement bij jullie afgesloten en mijn nummer naar jullie overgezet. Bij het afsluiten van het contract was de maandelijkse vergoeding 27 euro.
Sinds ik mijn nummer naar jullie heb overgezet, ontvang ik echter regelmatig geen sms-verificatiecodes van sommige websites. Vorig jaar heb ik hierover meerdere keren gemaild en jullie klantenservicemedewerkers hebben expliciet gereageerd dat dit te wijten is aan het overzetten van mijn nummer en hebben beloofd het probleem op te lossen. Tot op heden kan mijn nummer echter nog steeds geen sms-verificatiecodes ontvangen, zoals die van docusign.net .
Daarnaast is mijn maandelijkse vergoeding, die vorig jaar bij het afsluiten van het abonnement 27 euro was, zonder mijn medeweten in de tweede helft van vorig jaar verhoogd naar 29,70 euro.
Naast deze problemen merk ik ook op dat jullie zonder mijn toestemming regelmatig hinderlijke telefoontjes naar mijn nummer plegen. Bijvoorbeeld, op 22 januari om 15:31 uur hebben jullie met het nummer +31614094100 mijn nummer lastiggevallen.
Ik ben zeer ontevreden over deze kwesties. Kunnen jullie deze problemen volledig oplossen? Als ik besluit mijn abonnement op te zeggen, wat zijn dan de stappen die ik moet volgen? Graag ontvang ik gedetailleerde instructies om de annulering soepel te laten verlopen.
Ik kijk uit naar jullie antwoord. Bedankt.
Met vriendelijke groet,
Long