Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb 10 oktober mijn abonnement verlengd met een pixel 8 pro. Gisteren gebeld waar hij bleef en toen bleek dat mijn order ‘was blijven hangen’. Een aardige medewerker stelde voor om die te annuleren en een nieuwe bestelling te doen. Dat zou sneller zijn dan afwachten wanneer een vastgelopen order eindelijk opgelost zou zijn. Zo gezegd zo gedaan. Nu bedacht ik ineens dat die Pixel watch 2 actie liep tot de 16e en gisteren was het de 19e. Dat betekent dat ik omdat mijn bestelling vastgelopen was en ik eindelijk ongeduldig werd en ging bellen, ik nu geen Pixel Watch meer kan bestellen. Hoe nu verder? Tijdens mijn eerste bestelling had ik er wèl recht op. Toch wel heel erg jammer!

Hi @StephanieP 

Is het gelukt met het bellen naar sales? Wij hebben geen specifiek nummer van een collega. Je kan eventueel ook nog langs een Odido shop en daar helpen ze je direct met een nieuwe bestelling. Ik hoor graag of het is gelukt! Ik wens je ook een mooie vakantie toe!


Reageer