Skip to main content
Beantwoord

goedkeuring abonnement met telefoon

  • 29 september 2023
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Goedenavond, ik heb een vraag.

als ik via belsimpel een contract verlenging doe (Odido met iPhone 15 pro) dan krijg ik een afwijzing  en belsimpel kan niet aangeven hoe dit komt. Dit is nu al twee keer gebeurd. Als ik precies dezelfde bestelling doe rechtstreeks bij Odido doe lukt het wel. Alleen kan Odido de telefoon voorlopig niet leveren. Ik geef dezelfde gegevens door aan belsimpel en Odido.

 

heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

alvast bedankt!

fabian

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @fabianchang 

Je zou het eventueel ook nog kunnen proberen via mobiel.nl of gsmweb.nl bijvoorbeeld als het toestel daar op voorraad is.

Er gaat dan toch iets mis bij Belsimpel volgens mij.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • Antwoord
  • 29 september 2023

Hallo @fabianchang 

Je zou het eventueel ook nog kunnen proberen via mobiel.nl of gsmweb.nl bijvoorbeeld als het toestel daar op voorraad is.

Er gaat dan toch iets mis bij Belsimpel volgens mij.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 29 september 2023

Dank je wel voor je reactie @Waqqas zij hebben ook langere levertijden. Denk dat ik toch gewoon geduld moet hebben 😵‍💫

gr Fabian


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen