Skip to main content
Beantwoord

Gisteren 17-05-2023 bestelling geplaatst voor een SimOnly

  • May 18, 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Goedemorgen,

Gisteren heb ik een bestelling geplaatst voor een nieuw Simonly abonnement met een eSIM. Maar nu heb ik enkel en alleen nog maar een samenvattingsmail ontvangen, en nog geen mail over het verdere proces. Is er een mogelijkheid dat ik mijn nummer alvast kan krijgen of iets? Ik ben namelijk bang dat de bestelling niet goed gegaan is.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Damian1998 

Hier kan je de bestelstatus van je bestelling controleren, vanwege de feestdag vandaag zal je de simkaart morgen of overmorgen ontvangen.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • May 18, 2023

Hallo @Damian1998 

Hier kan je de bestelstatus van je bestelling controleren, vanwege de feestdag vandaag zal je de simkaart morgen of overmorgen ontvangen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • May 18, 2023

Ah kijk top, dankjewel! Wel raar dat ik dan gisteren maar 1 email ontvangen heb en dat was de email “bedankt voor je bestelling bij T-Mobile’. Want als ik kijk op de bestelstatus link is de simkaart allang verstuurd, maar daar heb ik nooit bericht van mogen ontvangen.