Help! Vorige maand order geplaatst voor Pixel Pro 8 (pre order met horloge). Nu, maand verder, geen telefoon, geen horloge, geen order (gecanceld zonder medeweten dus zonder goedkeuring), geen geld retour en belangrijker nog: geen oplossing : ( Heb alle kanalen geprobeerd (adviseurs incl verbroken verbindingen, chatbots, Trustpilot, Facebook Messenger). Ik vraag niets ingewikkelds toch? Ik wil graag hetgeen ik heb besteld én betaald en/of informatie welke stappen wij moeten zetten 'to make the magic happen'! Dussss, gezocht: Odido Topper Met Oplossend Vermogen! : ))
Beste
Post vast in het privé deel van je forum account e klantnummer en geboortedatum.
Groetjes
Help! Vorige maand order geplaatst voor Pixel Pro 8 (pre order met horloge). Nu, maand verder, geen telefoon, geen horloge, geen order (gecanceld zonder medeweten dus zonder goedkeuring), geen geld retour en belangrijker nog: geen oplossing : ( Heb alle kanalen geprobeerd (adviseurs incl verbroken verbindingen, chatbots, Trustpilot, Facebook Messenger). Ik vraag niets ingewikkelds toch? Ik wil graag hetgeen ik heb besteld én betaald en/of informatie welke stappen wij moeten zetten 'to make the magic happen'! Dussss, gezocht: Odido Topper Met Oplossend Vermogen! : ))
Hallo
Ik verneem graag een reactie van je!
Groetjes,
Pharwin
Hoi Pharwin, inmiddels weet ik dat telefoon van mijn keuze niet beschikbaar was (jammer dat de app met bestelstatus dit niet vermeld en ik de weg naar de community pas laat heb gevonden).
Dat order is gecanceld zonder mijn medeweten en verbroken verbindingen heeft voor veel verwarring gezorgd. Heb inmiddels begrepen dat het reeds (via IDeal) betaalde bedrag binnen 5, 7 of 14 dagen automatisch zal worden teruggestort (afhankelijk van welke adviseur ik sprak 😁). Dat wacht ik eerst even af en doe dan weer een nieuwe poging. Dussss...dank voor je antwoord Pharwin.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.