Beste T-mobile community,
Wie heeft nog meer een Oppo telefoon besteld in januari, waarbij de Oppo Enco X oordopjes een geschenk was van My Actions via T-mobile? Ik had de actie geagendeerd, 23 maart 2022 zou ik ze ontvangen… De onderstaande mail kreeg ik 5 dagen tevoren, na een wachttijd van 2 maanden, op 18 maart… Dus, weeral 30 (tot 60 dagen!) wachten, en daarna? Vanwege succes weer een uitstel en een “upgrade"? Hoop dat ik ze met Kerst heb :)
Ben benieuwd wie hier nog mee te doen heeft of ervaring ermee heeft…
Beste Klant, |
|
Door het enorme succes van de actie werden alle Oppo Enco X oordopjes uit de voorraad geleverd. We vinden dit erg verveld jou te moeten melden, en het spreekt voor zich dat we je niet met lege handen laten staan.
Aangezien wij binnenkort een vervanger van de Oppo Enco X oordopjes zullen lanceren, willen we je daarom in primeur deze upgrade aanbieden wanneer deze in voorraad beschikbaar komen.
We verwachten deze binnen 30 en maximaal 60 dagen te leveren.
Nogmaals onze oprechte excuses voor de verlengde wachttijd. We hopen je met deze gratis upgrade alsnog blij te kunnen maken en jou gebruiksplezier met onze producten te maximaliseren. |
|
Met vriendelijke groeten, Het OPPO team |