Skip to main content

Hallo allemaal, 

Ik heb hier een klein vraagje over mijn thuis abonnement die ik op 16 oktober heb besteld waarbij ik (30 euro maandelijkse kosten + 67,50 activatie en installatie kosten met korting) zal moeten betalen. Maar op 20 oktober heb ik weer kijkje genomen op jullie website, en daar was mij opgevallen dat er tijdelijk geen activatie en aansluitkosten zijn. Dus Ik vroeg mij af of ik van deze actie ook wel gebruik kan maken.  Alvast bedankt.

Groetjes, Soner

Hallo @Soner96  Welkom! Je mag de order ook annuleren en opnieuw plaatsen!

Ik weet niet wat er al in gang is gezet en wat voor afspraken er al zijn gemaakt. 
Bel anders even met de klantenservice en informeer naar de mogelijkheden 

zorg dat je het bestelnummer bij de hand hebt.

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092