Geld nog niet terug na retour 14 dagen

  • 10 February 2024
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb mobile en abonnement besteld en toen ze annuleren de bestelling door de inlevering bedrijf. Die was sturen person die heeft nul ervaring met zijn werk. Ik vraagde over mij geld, ze zeggen binnen 144 dagen. En nu is 20 dagen en geen geld terug. En geen mobiele ook.

Ik heb nooit zo iets gezin, heel veel mensen hadden hetzelfde problemen , kunnen hen geld niet terug krijgen omdat de bedrijf niet laat aan het werk gespecialiseerde mensen. Dat is schandalig. 

Stop reclame en inwevest geld in financial Zaken sodat mensen kunnen vertrouwen op jullie. 

Ik had jaren geleden contract met tele2, maar nu ben ik niet meer bij jullie wel gaan, alleen wel mij geld wil ik terug. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sundijk, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik begrijp de strekking van je verhaal nog niet helemaal, sorry. Ik wil geen aannames doen en vind het reuze knap dat je zo je best doet in het Nederlands, maar is Engels voor jou wellicht makkelijker qua communicatie? Die 144 dagen heb ik overigens nog nooit van gehoord; dat is nieuw voor mij. Kan het zijn dat je 14 dagen bedoelde? 

Mijn verhaal is;ik wil mij geld terug. Begrijp je dat? 

Hi @Sundijk

Kun je mij een privébericht sturen met het mobiele nummer, volledig adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder! 

Reageer