Skip to main content
Beantwoord

geen nummerbehoud in bevestigingsmail maar wel aangevinkt bij nieuw abonnement

• 17 maart 2025
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Ik heb net een Odido abonnement (eSIM) aangevraagd omdat ik wil overstappen en alles keurig netjes ingevuld en aangevinkt, waaronder nummerbehoud. Echter, ik ontving net een bevestigingsemail waarin staat dat ik NIET om nummerbehoud heb gekozen…. Ik zou heel erg graag mn nummer behouden maar ik kan op dit moment niets invullen als ik op de link in jullie email klik, want er wordt gevraagd naar een odido nummer die ik niet heb…

Wat nu?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@SanBas wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt aangevraagd, daar zijn we erg blij mee! Wel zo fijn als je ook gebruik kunt maken van je eigen nummer bij je abonnement, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je vergeten bent om Nummerbehoud aan te vragen, kun je dit alsnog doen via onze website: https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/overstappen/nummerbehoud/aanvragen

Mocht dat niet lukken, kijk ik graag met je mee of ik het voor je in orde kan maken. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik gelijk met je mee (als het zelf niet is gelukt). 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3353 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025

Hey ​@SanBas wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt aangevraagd, daar zijn we erg blij mee! Wel zo fijn als je ook gebruik kunt maken van je eigen nummer bij je abonnement, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je vergeten bent om Nummerbehoud aan te vragen, kun je dit alsnog doen via onze website: https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/overstappen/nummerbehoud/aanvragen

Mocht dat niet lukken, kijk ik graag met je mee of ik het voor je in orde kan maken. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik gelijk met je mee (als het zelf niet is gelukt). 

Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen