Skip to main content
Beantwoord

geen mail amp ontvangen


Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel maar zou binnen 15min een mail van amp krijgen maar nu dag later nog steeds niet ontvangen.. ik zag wel levertijden maar bij bestellen niet gezien of deze nog op voorraad is. Las bij t mobile dat dat in beeld komt als het niet op voorraad is namelijk. 

Beste antwoord door Dave

Hoi @Kimmy.vs,

Jazeker! :smile:

Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en zie dat het om een Samsung Galaxy S21 256 GB Paars gaat en hier zit inderdaad een langere levertijd (5 - 6 weken) op. In dit topic vind je de meest actuele levertijden en zoals je ziet was dit gister ook al dezelfde levertijd. Als er langere levertijd voor een bestelling is dan staat dit ook altijd in de webshop, zoals vandaag ook het geval is.

Je zult in dit geval nog een tijdje moeten wachten, omdat Samsung wat problemen heeft met leveren en daardoor kan het wat langer duren voor je jouw toestel in handen hebt. Zodra jouw toestel op voorraad is krijg je automatisch bericht van AMP om een afspraak in te plannen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag!

Bekijk origineel

13 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20721 reacties
  • 10 augustus 2021

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 augustus 2021

Ja dat weet ik, daar kijk ik ook steeds maar veranderd niks


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 augustus 2021
Waqqas schreef:

Dat blijft hetzelfde


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20721 reacties
  • 10 augustus 2021

En wat wordt er dan precies aangegeven?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 augustus 2021

 

Waqqas schreef:

En wat wordt er dan precies aangegeven?

 

Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 augustus 2021
Kimmy.vs schreef:

 

Waqqas schreef:

En wat wordt er dan precies aangegeven?

 

Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.

In de mail stond dat ik binnen 15 min een mail van amp zou krijgen maar nog niks gekregen.

Ik zie wel als k nu op die gsm klik 5 a 6 weken levertijd maar dit was volgens mij gisterochtend bij bestellen nog niet, anders moet hij dat aangeven bij bestellen neem ik aan 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20721 reacties
  • 10 augustus 2021

@Kimmy.vs 

Misschien is hij niet op voorraad en is het wat later ook bijgewerkt op de website.

Een moderator kan je hopelijk hier meer duidelijkheid over geven.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 augustus 2021
Waqqas schreef:

@Kimmy.vs

Misschien is hij niet op voorraad en is het wat later ook bijgewerkt op de website.

Een moderator kan je hopelijk hier meer duidelijkheid over geven.

Reageren die hier ook of?

 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2021

Hoi @Kimmy.vs,

Jazeker! :smile:

Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en zie dat het om een Samsung Galaxy S21 256 GB Paars gaat en hier zit inderdaad een langere levertijd (5 - 6 weken) op. In dit topic vind je de meest actuele levertijden en zoals je ziet was dit gister ook al dezelfde levertijd. Als er langere levertijd voor een bestelling is dan staat dit ook altijd in de webshop, zoals vandaag ook het geval is.

Je zult in dit geval nog een tijdje moeten wachten, omdat Samsung wat problemen heeft met leveren en daardoor kan het wat langer duren voor je jouw toestel in handen hebt. Zodra jouw toestel op voorraad is krijg je automatisch bericht van AMP om een afspraak in te plannen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 augustus 2021
David schreef:

Hoi @Kimmy.vs,

Jazeker! :smile:

Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en zie dat het om een Samsung Galaxy S21 256 GB Paars gaat en hier zit inderdaad een langere levertijd (5 - 6 weken) op. In dit topic vind je de meest actuele levertijden en zoals je ziet was dit gister ook al dezelfde levertijd. Als er langere levertijd voor een bestelling is dan staat dit ook altijd in de webshop, zoals vandaag ook het geval is.

Je zult in dit geval nog een tijdje moeten wachten, omdat Samsung wat problemen heeft met leveren en daardoor kan het wat langer duren voor je jouw toestel in handen hebt. Zodra jouw toestel op voorraad is krijg je automatisch bericht van AMP om een afspraak in te plannen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag!

Bedankt voor u reactie ik zal het dan afwachten 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 augustus 2021

Maar u zegt zoals ik lees dat als je besteld de levertijd erbij moet staan, ik heb dat gisterochtend niet gezien vandaar dat ik dit zo raar vind. Bij de bestelling zelf hoort er dat dan toch bij de staan? Of moet je dan maar zelf dat bericht van de levertijden zoeken


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8792 reacties
  • 10 augustus 2021
Kimmy.vs schreef:

Maar u zegt zoals ik lees dat als je besteld de levertijd erbij moet staan, ik heb dat gisterochtend niet gezien vandaar dat ik dit zo raar vind. Bij de bestelling zelf hoort er dat dan toch bij de staan? Of moet je dan maar zelf dat bericht van de levertijden zoeken

Klopt, de voorraad gegevens zijn near realtime en worden , ook in dat topic, handmatig bijgewerkt.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 augustus 2021

Dankjewel voor u reactie dan hou ik dat in de gaten


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen