Geen bevestigingsmail order 15 Pro Max

  • 4 October 2023
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo

Nu 4  dagen verder nog steeds geen bevestigingsmail.

Al paar keer gebeld jaar meneer storing en lees ook weer andere verhalen e sim of fysieke sim.

Maar heb normale sim besteld, bestelling is geconformed.

Wachten het af meneer, maar vind het gek kan iemand mij duidelijkheid geven, en geen informatie wat 9/10 niet klopt.

 

 

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hi Tj900, gaat het nog om het ordernummer wat je hier in een eerdere reactie hebt gestuurd of heb je een nieuwe bestelling gedaan? De bestelling van het ordernummer hierboven is namelijk geannuleerd. Laat het me maar weten!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tj900 

Ik wil graag met je meekijken of je bestelling goed is doorgekomen. Wat je ordernummer? Dan kan ik die opzoeken en je meer duidelijkheid geven. We ervaarden namelijk een storing met de betaallink, maar dat is inmiddels opgelost. 

Ik hoor graag van je!

Hallo al gebeld en ze geven aan dat het komt door de vele bestellingen en op het moment dat er een seintje komt ik een betaal link krijg met de bevestiging.

Order is geconfirmed geeft het systeem aan order is 201697405 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tj900 

Ik zie inderdaad dat je bestelling goed in ons systeem staat. Ik kan je op dit moment geen bevestigingsmail sturen, omdat de optie niet werkt in het systeem. Ik heb de collega gemaild die jou heeft geholpen met je bestelling en gevraagd of ze opnieuw de bevestiging stuurt. Mocht je die na het weekend nog niet hebben ontvangen, laat het dan weten. 

Hallo beda kt voor je bericht.

Maar niemand kan dit sturen dit krijg ik pas zodra hij leverbaar is of bijna beschikbaar is klopt dit want iedereen zegt maar wat.

Heb nog steeds geen ideal link gekregen voor de eenmalige toestel bijbetaling en de bevestigingsmail van de early renewal.

Kan je dit als nog gaan sturen vind het allemaal erg vaag en vreemd ook de manier hoe wordt gecommuniceerd via de telefoon is erg onduidelijk en onjuiste informatie wordt er verstrekt aan consumenten.

 

Hallo,

 

Ik heb nog steeds geen mail deze kunnen ze niet sturen vanwege de bestelling en wachtrij die komt pas beschikbaar zodra de telefoons weer binnen komen inclusief de ideal link dat is wat de klantenservice zegt.

Maar vind het gewoon allemaal erg vaag en wordt er een beetje gek van hahah onduidelijk allemaal.

Kan je mij de link alsjeblieft sturen en de betaallink wil het afronden en betalen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Tj900, gaat het nog om het ordernummer wat je hier in een eerdere reactie hebt gestuurd of heb je een nieuwe bestelling gedaan? De bestelling van het ordernummer hierboven is namelijk geannuleerd. Laat het me maar weten!

Reageer