Skip to main content

Zoals bij een aantal hier in de community lijkt de terug betaling van Odido bij het annuleren van een bestelling niet gedaan te worden….

Blijkbaar moet je het hier melden voordat er actie ondernomen wordt. Dus hierbij!

Bestel nummer: 216607858

Hoi @Lieke Kortekaas, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Graag zorgen we ervoor dat jij jouw terugbetaling alsnog netjes en binnen de gestelde termijn ontvangt. Kun je me iets meer info geven zodat ik het meteen kan oppakken met mijn collega's?

@Marciano van Odido en @Pharwin van Odido Ik denk dat dit er eentje voor jullie deskundigheid is! 😊

Hallo @Lieke Kortekaas, van harte welkom op onze Community! Excuses voor de wat latere reactie en dat je het geld ook niet terug hebt ontvangen van je order. Laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat er een annulering is aangevraagd op 16-07-2024 en dat de order is geannuleerd op 22-07-2024. Normaal gesproken ontvang je het geld altijd automatisch binnen 14 dagen van ons terug, tenzij er een andere betaalmethode is gebruikt zoals een CreditCard. Is dat ook het geval bij jou? Ik kan namelijk niet zien op elke manier de betaling is geweest. Als het via iDeal is geweest, hoor je het geld automatisch terug te krijgen. Zo niet, dan is er vermoedelijk iets misgegaan en als het via een CreditCard was betaald, dient er nog een apart terugstortformulier ingevuld te worden. 

Ik heb zojuist navraag gedaan bij onze financiële afdeling om hier meer duidelijkheid over te krijgen. Zodra ik meer weet, laat ik het je direct weten in dit topic. We gaan ervoor zorgen dat je het geld van deze order zo snel mogelijk terugkrijgt! 

@Lieke Kortekaas Daar ben ik weer met een update! Ik heb zojuist vernomen dat je het geld uiterlijk binnen 14 dagen van ons terugkrijgt. Excuses dat je het geld niet eerder hebt ontvangen, maar ze gaan het zo snel mogelijk in orde maken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar! 😊

Reageer