Geannuleerde bestelling, geen terugbetaling

  • 14 October 2023
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Ik heb 21 september een telefoon met abonnement besteld en betaald. Helaas heeft toen een medewerker een verkeerde geboortedatum opgegegeven waardoor de bezorger de telefoon niet af mocht geven. Ik heb een mail gehad van Odido dat de bestelling automatisch is geannuleerd daardoor. De dag erna ben ik naar de winkel gegaan en heb ik de bestelling opnieuw gedaan, en wederom betaald. Ik heb tot op heden nogsteeds het geld niet terug van mijn eerste bestelling (21 september!), en het gaat toch om 1000 euro. Wanneer kan ik dit verwachten? Ik lees namelijk altijd max. 14 dagen…
 

Hajar van Odido 6 maanden geleden

Hi @MNuenena1 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik ga controleren of er een terugstortformulier is ingevuld en anders doe ik dat alsnog en dan krijg je je geld binnen 14 dagen terug. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en je ordernummer naam geboortedatum, volledige adres en het rekeningnummer waarmee je hebt betaald? Graag ook aangeven of je via creditcard of iDeal hebt betaald.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MNuenena1 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik ga controleren of er een terugstortformulier is ingevuld en anders doe ik dat alsnog en dan krijg je je geld binnen 14 dagen terug. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en je ordernummer naam geboortedatum, volledige adres en het rekeningnummer waarmee je hebt betaald? Graag ook aangeven of je via creditcard of iDeal hebt betaald.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hallo, 

Ik dacht geholpen te zijn door Hajar, die een terugbetaalformulier heeft ingevuld. Opzich al kwalijk dat dit niet meteen is gedaan, maargoed, nu 42 dagen (!) later zijn de 14 nieuwe beloofde dagen voorbij, en nogsteeds geen geld!! Ik snap niet dat een bedrijf dit zomaar kan doen… Pas op wanneer je iets koopt bij Odido, je kunt weken/maanden achter je geld aan. Ben gewaarschuwd, het is een waardeloos bedrijf. 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo, 

Ik dacht geholpen te zijn door Hajar, die een terugbetaalformulier heeft ingevuld. Opzich al kwalijk dat dit niet meteen is gedaan, maargoed, nu 42 dagen (!) later zijn de 14 nieuwe beloofde dagen voorbij, en nogsteeds geen geld!! Ik snap niet dat een bedrijf dit zomaar kan doen… Pas op wanneer je iets koopt bij Odido, je kunt weken/maanden achter je geld aan. Ben gewaarschuwd, het is een waardeloos bedrijf. 

Hallo @MNuenena1, als een order is geannuleerd, wordt het betaalde bedrag altijd binnen 14 dagen automatisch teruggestort, tenzij de betaling met een creditcard gedaan is of door een technisch issue, waardoor het bedrag niet uitbetaald kon worden. Hiervoor dient dan een apart terugstortformulier ingevuld te worden, zodat je het geld binnen 14 dagen van ons terug kan verwachten. Exucses hiervoor en ik zoek dit graag voor je uit! Begrijp ik het goed dat dit al is gebeurd maar dat je het geld nog niet na 14 dagen terug hebt ontvangen? Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account en het voor je uitzoeken! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer