Hallo,
Ik heb op 23-01-2024 mijn abonnement verlengd met een nieuwe mobiel. Na betalen met ideal ging iets mis, €445.41 werd wel afgeschreven van mijn bankrekening maar op betaal pagina van Odido zag ik het bericht "Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen".
Ik heb deze bestelling geannuleerd na contact te hebben opgenomen met de klantenservice en op 25-01-2024 opnieuw besteld in de winkel. Betaling ging goed. Een paar dagen later kreeg ik email dat de telefoon niet op voorraad is en pas op 12 februari wordt verwacht. Het was wel op voorraad tijdens bestellen, daarom had ik het juist besteld zodat ik het voor mijn vakantie kon hebben.
Klantenservice gebeld, 512gb versie was wel op voorraad dus bestelling weer geannuleerd en 512gb versie besteld in plaats van 1tb. Bij ophalen in de winkel kwam ik erachter dat mevrouw van klantenservice een nieuwe abonnement had aangevraagd in plaats van verlenging. Dat werd gecorrigeerd in de winkel maar ik ben hierdoor €120 cashback van samsung misgelopen omdat de nieuwe besteldatum op de factuur later is dan de promotie periode van samsung.
De reden van deze bericht is dat ik nog steeds wacht op terug betaling van de eerste bestelling van €445.41 van 23 januari. De €445.41 van bestelling van 25 januari heb ik wel teruggekregen op 06 februari.
Kan iemand mij helpen met deze?
bestelnummer 23-01-2024: 207301554 (€445.41)
bestelnummer 25-01-2024: 207518510 (€445.41)
Groeten,
M Singh