Skip to main content

Tijdens de bestelling van mobiel, is er een verkeerd huisnummer ingeslopen. Hoe dit te wijzigen zodat de sim bij mij thuis komt ipv bij de buren.

Hi ​@Fbreijer, welkom op onze Community! We kunnen een bestaand order niet meer wijzigen, omdat het altijd definitief is nadat deze is geplaatst, sorry! Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat deze al is afgeleverd. Klopt het dat het nummer 28 moest zijn i.p.v. nummer 24? Is het mogelijk dat je de simkaart bij nummer 24 ophaalt? Dan kan ik eventueel wel het huisnummer voor je wijzigen in ons systeem bij je abonnement. Anders is het alleen mogelijk om de simkaart te retourneren middels ons retourformulier: https://www.odido.nl/retourformulier, zodat het abonnement geannuleerd kan worden. Zodra alles is geannuleerd, kun je weer een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. 

Ik verneem graag waar je voorkeur naar uit gaat! 

Hoi,

Het juiste nummer is inderdaad 28

ik kan het pakketje uiteraard bij de buren ophalen. 
Kan jij me een track en trace sturen voor dit pakketje?

Hi ​@Fbreijer, welkom op onze Community! We kunnen een bestaand order niet meer wijzigen, omdat het altijd definitief is nadat deze is geplaatst, sorry! Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat deze al is afgeleverd. Klopt het dat het nummer 28 moest zijn i.p.v. nummer 24? Is het mogelijk dat je de simkaart bij nummer 24 ophaalt? Dan kan ik eventueel wel het huisnummer voor je wijzigen in ons systeem bij je abonnement. Anders is het alleen mogelijk om de simkaart te retourneren middels ons retourformulier: https://www.odido.nl/retourformulier, zodat het abonnement geannuleerd kan worden. Zodra alles is geannuleerd, kun je weer een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. 

Ik verneem graag waar je voorkeur naar uit gaat! 

zou jij het huisnummer op het contract aan kunnen passen en mij de aangepaste toesturen?

Hi ​@Fbreijer, dat is helemaal goed! Ik kan dit jammer genoeg niet meer op het contract aanpassen en een nieuwe naar je toesturen. Ik kan het wel voor je wijzigen in ons systeem, zodat het correct vermeld staat. Echter, moet ik hiervoor wel eerst een kopie van je ID ontvangen. Ik heb zojuist een mail naar je gestuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. Zou je dat naar mij kunnen mailen en een reactie kunnen geven wanneer je dat hebt gedaan? Zodra ik die van je heb ontvangen, kan ik het huisnummer voor je wijzigen! 

Hi Pharwin,

ik heb de mail verzonden met kopie. 
thanx!

Goedemorgen ​@Fbreijer, dank voor het sturen van de kopie! Ik heb direct het huisnummer voor je gewijzigd in ons systeem en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Of als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Goedemorgen ​@Fbreijer, dank voor het sturen van de kopie! Ik heb direct het huisnummer voor je gewijzigd in ons systeem en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Of als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Goede morgen ​@Pharwin van Odido 

ik heb de mail inmiddels binnen. Thanx!

voor nu lijkt alles in orde. 

@Fbreijer Fijn, geen dank en graag gedaan! Voor andere vragen, weet je me te vinden - de Community staat voor je klaar!  🙌

Reageer