Ik heb 2x factuur ontvangen van geleverde duo simkaarten
echter deze heb ik niet ontvangen
Ik heb 2x factuur ontvangen van geleverde duo simkaarten
echter deze heb ik niet ontvangen
Hallo
Klopt het adres op de factuur wel? Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.
Profiel aangepast
factuur zie ik in mijn Odido
Ik had 1x via mijn Odido besteld
deze was meer dan een week onderweg
ben toen in Zwolle geweest om daar in de Odido winkel het te regelen
de medewerker vertelde toen dat de Sims niet in rekening zouden worden gebracht
wat dus wel gebeurd is
Hoi Seije, leuk dat je een duosimkaart gebruikt! Minder fijn dat de eerste zolang onder weg was. Ik zie inderdaad dat beide duosimkaarten in rekening zijn gebracht, wat ook logisch is. Mijn collega in de shop had de tweede direct moeten crediteren. Maar geen zorgen. Ik heb er meteen een voor je gecrediteerd. Dit bedrag van € 35,59 wordt met je volgende factuur verrekend. Ik heb je ook per mail de bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen?
Hoi Seije, leuk dat je een duosimkaart gebruikt! Minder fijn dat de eerste zolang onder weg was. Ik zie inderdaad dat beide duosimkaarten in rekening zijn gebracht, wat ook logisch is. Mijn collega in de shop had de tweede direct moeten crediteren. Maar geen zorgen. Ik heb er meteen een voor je gecrediteerd. Dit bedrag van € 35,59 wordt met je volgende factuur verrekend. Ik heb je ook per mail de bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen?
Mail ontvangen
fijn voor de snelle reactie en oplossing
Goedemorgen Seije, graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.