Skip to main content

Extra omzetten naar andere

  • 29 september 2023
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Leuke mogelijkheden met de punten voor extra's. Maar ik heb het volgende probleem : ik heb net mijn abbo verlengd en gekozen voor Deezer via de punt gekregen bij mijn abbo maar bij de bevestiging van mijn verlenging zag ik dat ik in plaats daarvan Videoland heb als extra. Dat is de bedoeling niet en ik wil het graag meteen omruilen. Deze community is de enige mogelijkheid die ik vond om iemand daarover te vragen want ik zit momenteel in het buitenland dus 0800 nr bellen gaat niet.. 

 

Weet iemand hoe ik kan wisselen? Of een medewerker vragen om het om te zetten? 

Uitgelichte reactie

2 oktober 2023

Hi @Ododo 

Bedankt voor het vermelden van je klantnummer hierdoor kon ik met je meekijken. Ik heb geprobeerd om je bundel om te zetten naar Deezer, maar we ervaren momenteel een storing met Deezer waardoor het nog niet lukt. Onze technische afdeling is druk bezig om dat op te lossen en zodra het is opgelost kunnen wij je Videoland bundel uitzetten en omzetten naar Deezer. 

Excuses voor het ongemak!

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 29 september 2023

Hallo @Ododo Welkom!

Ik heb even een test gedaan ik zie Deezer als extra keus staan tegen betaling van €7,99 

Of heb je gekozen voor unlimited premium €42,50 daar zit Deezer wel bij met punten
Je mag per maand wisselen van pakket 

Wat je kan doen is de order annuleren of wachten op de hulp van de moderators.

Zorg ervoor dat je profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum dan weet de moderator wie je bent.

Fijn weekend!

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 29 september 2023

Ik heb unlimited plus en daar zit 1 punt bij en de mogelijkheid om Deezer te kiezen. Maar in plaats daarvan is Videoland in mijn abbo terechtgekomen. Vandaar de vraag hoe dat rechtgezet kan worden. 

 

Ik heb niet kunnen vinden waar in mijn profiel ik mn klantnummer kan invoeren.. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 30 september 2023

@Ododo  Goedemorgen.

Je klantnummer vul je rechtsboven in je forum account  op de eerste regel in. Dat kunnen alleen de moderators lezen.

Unlimited plus heeft geen Deezer. Wel unlimited premium.

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 30 september 2023

Het aanbod wat ik kreeg was voor verlenging terwijl mijn abbo termijn al lang verlopen was. Dat lijkt op een persoonlijk aanbod. In ieder geval was Deezer 1 van de opties om 1 punt voor uit te geven. Jammer dat ik geen screenshot gemaakt heb. 

Van de profielpagina heb ik dat wel, het is niet zo duidelijk dat ik daar, met een mobiel abbo mijn klant

nummer moet invullen. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 1 oktober 2023

@Ododo Je kan erbij zetten dat het mobiele klantnummer is. Heb ik ook gedaan !

Succes.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 2 oktober 2023

Hi @Ododo 

Bedankt voor het vermelden van je klantnummer hierdoor kon ik met je meekijken. Ik heb geprobeerd om je bundel om te zetten naar Deezer, maar we ervaren momenteel een storing met Deezer waardoor het nog niet lukt. Onze technische afdeling is druk bezig om dat op te lossen en zodra het is opgelost kunnen wij je Videoland bundel uitzetten en omzetten naar Deezer. 

Excuses voor het ongemak!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen