Ik ben werkelijk al 3 dagen bezig een vraag te stellen en dan met name een antwoord te krijgen:
1. Ik kan mijn eigen eSim niet gebruiken in het buitenland, geen blokkades, alles staat goed.
2. En dan heb ik een overstap (SIM only) aangevraagd en ik heb gekozen voor Unlimited Start van 20 euro per maand voor 2 jaar. Maar ik krijg nu een bevestiging voor 25 euro per maand met een tijdelijke korting van 5 euro, maar hoe lang is tijdelijk??
Nu heb ik die verschrikkelijke chatbot geprobeerd, gevraagd om een adviseur die zijn werkelijk nóóit beschikbaar.. Toen heb ik VIER keer een contactformulier ingevuld, maar die worden NIET verzonden (probeer het later nog eens), toe heb ik ten einde raad gebeld met de klantenservice, krijg ik een vrouw aan de lijn die NIET te verstaan is en gewoon de verbinding verbreekt…
Nu krijg ik een bericht dat nummerbehoud niet kan omdat het abonnement van het nummer nog loopt en dat het nu over 4 maanden alsnog ingaat met een ander nummer, maar dat WIL IK DUS NIET ik wil nummerbehoud en anders geen abonnement…
Wat een crisis dit, ik moest als twee accounts afsluiten omdat ik mijn mobiele abonnement niet aan mijn thuis internet kon toevoegen. Heb een eSIM gehad die 7 maanden niet heeft gewerkt en het word je ENORM moeilijk gemaakt als niet ONMOGELIJK om de klantenservice te bereiken…