Skip to main content

Beste,

Ik heb bij jullie een abonnement lopen, maar zou graag switchen naar een eSim ivm ander buitenlands nummer. Ik wilde dit bestellen via de app, maar zag dat dit niet mogelijk was momenteel. Kan iemand mij verder helpen? 
 

ps. Ik zag onder andere posts dat het mogelijk is via hier te bestellen, dus dat zou ik graag doen!

Met vriendelijke groeten,

Alain

Hallo @AlainBox88, welkom op onze Community! Het klopt dat je momenteel tijdelijk even zelf geen eSIM kunt bestellen wegens IT-onderhoud. Geen zorgen, deze kan ik eventueel voor je bestellen! Als ik op je e-mailadres zoek, kom het nummer tegen dat eindigt op ***381. Daarbij zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega en dat er een eSIM is aangevraagd. Op dit moment staat de eSIM gekoppeld en geactiveerd, fijn! Kan dat kloppen en begrijp ik het goed dat het inmiddels al is gelukt? 

Ik verneem het graag van je! 


Reageer