Goedemorgen! Zodra ik een eSIM wil aanvragen via My T-Mobile krijg ik steevast de onderstaande foutmelding. Ik heb al verschillende browsers geprobeerd en klantenservice gesproken. Deze hebben een melding aangemaakt, maar na 2 weken is het probleem nog steeds niet verholpen. Enig idee hoe ik wel een eSIM kan aanvragen?
Johrick van Odido1 jaar geleden
Hi @iPhoneUser1985,
Super, dankjewel voor het toevoegen! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat er op dit moment nog een update is. Wel ligt de case inmiddels bij de juiste afdeling, wil je ons op de hoogte houden als je iets hoort van mijn collega’s? Mocht je op een andere manier contact met ons opzoeken is dit jouw casenummer: 59968673, hopelijk is het snel opgelost!
Wat apart dat het niet lukt met het aanvragen van je nieuwe eSIM. Zet even je 06-nummer in je profiel, dan kijk ik direct met je mee en dan kijk ik ook direct of er wellicht een update is in de case die voor je is aangemaakt. Laat je het me weten als je je 06-nummer hebt ingevuld? Ik hoor het graag van je! 😊
Super, dankjewel voor het toevoegen! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat er op dit moment nog een update is. Wel ligt de case inmiddels bij de juiste afdeling, wil je ons op de hoogte houden als je iets hoort van mijn collega’s? Mocht je op een andere manier contact met ons opzoeken is dit jouw casenummer: 59968673, hopelijk is het snel opgelost!
Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte en is druk bezig met een onderzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zal je op de hoogte worden gesteld, telefonisch of via SMS. Als het dringend is zou naar de dichtstbijzijnde T-Shop gaan een goede optie!
@Smokingmb Fijn om te horen dat het zo snel is gefixt in de T-Shop!
Hier hetzelfde probleem. Gisteren een nieuwe iPhone, heb alles overgezet, behalve dus mijn telefoonnummer. Nou zie ik dat dit issue al 9 dagen niet opgelost is. In mijn woonplaats is er geen T-Mobile shop om dit te fixen, maar snap niet waarom de klantenservice dit dan niet kan en de shop wel. Dit issue is dermate blokkerend, dat ik niet snap hoe dit al zo lang onopgelost kan zijn.
Waarom kan er geen melding worden geplaatst bij het bestellen van een Esim? Nu zijn er mensen waaronder ik, die nu niet bereikbaar zijn op hun nieuwe telefoon.
Snap ik, maar als je NU bereikbaar wilt zijn is dat je tijdelijke oplossing.
Kun je zomaar een willekeurige T-Mobile shop binnenstappen en krijg je dan direct een SIM met nummerbehoud?
Snap ik, maar als je NU bereikbaar wilt zijn is dat je tijdelijke oplossing.
Kun je zomaar een willekeurige T-Mobile shop binnenstappen en krijg je dan direct een SIM met nummerbehoud?
Goed nieuws, vanavond was de optie om de nieuwe eSIM te downloaden ineens weer beschikbaar. Inmiddels werkt alles gelukkig weer op mijn nieuwe iPhone met de nieuwe eSIM.
Fijn T-Mobile dat jullie het op hebben kunnen lossen!
Krijg je een foutmelding te zien wanneer je een eSIM probeert bestellen? Zo ja, wat geeft die aan? Wij hadden voorheen een technische issue, maar die is inmiddels opgelost. Probeer je via de app of een webversie te bestellen? Zou je een andere browser kunnen proberen?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.