Skip to main content
Beantwoord

Één dag te vroeg besteld, kan dit nog aangepast worden?


Ik heb een vraagje, ik heb op 21-7-2024 een Unlimited plus abonnement besteld via de website (met nummerbehoud), en kreeg gister bericht dat dit goedgekeurd is door mijn oude provider BEN. Maar nu zag ik gister dat Odido een aanbieding is gestart, waardoor dit abonnement €2,50 goedkoper is geworden. Nu is mijn vraag is dit nog aan te passen voor mij, of moet ik dan eerst deze bestelling annuleren en een hele nieuwe bestelling gaan doen? En heeft dat dan nog invloed op de nummerbehoud procedure? Want ik wil niet het risico lopen dat ik straks mijn oude 06 nummer kwijt raak. 

Hoi ​@don papa

Moderators bellen niet naar klanten.

Ze kunnen je wel helpen met het uitvoeren van de geboden coulance. Je kunt hier je keuze kenbaar maken.


Dan de gene van de technische dienst die mij nog steeds zou terug bellen (wat Odido zelf heeft beloofd), en nog steeds niet is gebeurd. 

En ik snap dat ik ook hier mijn keuze bekend kan maken, maar dan moet ik ook bepaalde privé informatie (mijn afwezigheid voor een vakantie naar Turkije,  waarom ik ook overgestapt ben naar Odido mobiel) hier bekend gaan maken, want voor die tijd wil ik het contract nog even niet gaan ontbinden. Vandaar dat ik dit liever even via een privé telefoon gesprek bespreek, dan op een openbaar forum, waar iedereen kan mee lezen.


@DON PAPA We bellen via deze weg niet naar klanten, sorry! Mocht je liever telefonisch contact willen, kun je altijd bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Vermeld dan het casenummer: 72665308, zodat ze kunnen zien waar het over gaat. We hadden de vraag in de case gesteld of je alsnog gebeld kon worden door onze collega, maar we hebben geen reactie ontvangen. Mocht je liever je reden/voorkeur niet openbaar willen delen, kun je mij altijd een privébericht sturen, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken!


Kleine update, ik heb inmiddels weer contact gehad met de technische dienst, die extra onderzoek hebben gedaan. Tijdens dat onderzoek is gebleken dat nog steeds niet de juiste apparatuur in de des betreffende mast hangt, wat dus maakt dat ik ook helemaal geen hoge snelheden kan halen op dit moment. Deze apparatuur gaan ze binnenkort vervangen en dan zou het probleem opgelost moeten zijn. Het is dus nog even afwachten tot deze werkzaamheden klaar zijn...


Reageer