Skip to main content

dubbel abonnement?

  • 21 December 2022
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Ik heb vorig jaar mijn abonnement verlengd. Eerst had ik een iPhone 12 besteld, maar toen ik zag dat een abonnement met de iPhone 13 nog voordeliger was, had ik de bestelling van de iPhone 12 geannuleerd. Deze is toen teruggestuurd naar T-mobile. Hier heb ik de bevestigingsmails nog van. Nu kom ik er een tijdje geleden achter dat er dubbel geld wordt afgeschreven van mijn rekening van t-mobile. Ik heb gebeld en het blijkt dus dat het abonnement nog actief is van die iPhone 12 die ik had besteld. Deze heb ik helemaal nooit ontvangen en het telefoonnummer nooit gebruikt. Omdat het abonnement nog verbonden is aan een toestel, kon degene die ik aan de lijn had niet het abonnement zomaar afzeggen. Ze vertelde me dat zij niet kon zien dat het toestel is geretourneerd. Ik heb daar wel bevestigingen van. Hoe kan dit verholpen worden? Ik ben ook al langs de winkel geweest, die konden ook niks voor me doen. Er is ook een nergens een e-mailadres te vinden waar ik deze bevestigingsmails naar kan sturen. Wie kan mij helpen?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb vorig jaar mijn abonnement verlengd. Eerst had ik een iPhone 12 besteld, maar toen ik zag dat een abonnement met de iPhone 13 nog voordeliger was, had ik de bestelling van de iPhone 12 geannuleerd. Deze is toen teruggestuurd naar T-mobile. Hier heb ik de bevestigingsmails nog van. Nu kom ik er een tijdje geleden achter dat er dubbel geld wordt afgeschreven van mijn rekening van t-mobile. Ik heb gebeld en het blijkt dus dat het abonnement nog actief is van die iPhone 12 die ik had besteld. Deze heb ik helemaal nooit ontvangen en het telefoonnummer nooit gebruikt. Omdat het abonnement nog verbonden is aan een toestel, kon degene die ik aan de lijn had niet het abonnement zomaar afzeggen. Ze vertelde me dat zij niet kon zien dat het toestel is geretourneerd. Ik heb daar wel bevestigingen van. Hoe kan dit verholpen worden? Ik ben ook al langs de winkel geweest, die konden ook niks voor me doen. Er is ook een nergens een e-mailadres te vinden waar ik deze bevestigingsmails naar kan sturen. Wie kan mij helpen?

Hi @martijn024, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Goed dat je dit aangeeft, ik zoek het graag voor je uit. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Kun je dan ook gelijk de bevestiging van de retournering met mij delen? Dan ga ik voor je op onderzoek uit! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer