Ik wil de iPhone 14 Pro Max kopen bij verlenging van m’n abonnement. Er schijnt een BKR-registratie te zijn. Heb ik ingezien en is een rood-kunnen-staan van € 1.000 bij je bank. Dit heb ik meteen ingetrokken en 2 dagen erna is het bij de BKR afgewikkeld.
Helaas kan geen enkele Medewerker me helpen. Er wordt gezegd dat, als je iets schriftelijk doet, het op de grote stapel komt. Dus dat doe je niet. Je wilt je toestel hebben. Kan het zo betalen. Geen toestelkrediet. Abonnement kan niet verlengd worden door die BKR-registratie. Hier kan ik echt gefrustreerd door raken. Ik kan gewoon niet geholpen worden!
Hi
Ik kan mij voorstellen dat dit niet de meest ideale situatie is. Via hier kan ik geen verlening voor je regelen, maar mijn collega’s van sales kunnen je hier ongetwijfeld mee helpen! Mijn collega’s kun je bereiken op: 0800-7123, ook kun je naar de dichtbijzijnde T-Mobile winkel! Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat natuurlijk graag! Hopelijk heb je je nieuwe parel snel in huis.
Groetjes,
Johrick
Hallo
Neem ook de veelgestelde vragen op deze pagina even door, hopelijk biedt het je een uitkomst.
https://www.bkr.nl/veelgestelde-vragen/
Dank voor je reactie maar ik heb diverse malen gesproken met iemand van sales. Hij kijkt nu elke dag of de doorhaling verwerkt is maar of dit ook werkelijk gebeurt? Ik ga nogmaals bellen.
En die veelgestelde vragen van BKR heb ik gelezen. Ik heb jaren in het notariaat gewerkt en weet hoe enorm lang het kan duren voor iets echt verwerkt is. Daarom hoop ik dat T-Mobile er achteraan wil gaan. Ik ben toch een klant van hen? Die wil je toch niet verliezen?
T-mobile zal niet achter een doorhaling van jouw bank in het BKR aangaan. Dat mogen zij ook helemaal niet (gdpr) ze mogen alleen een registratie check opvragen waarop zij leningen kunnen beoordelen. Jij zult bij jouw bank de druk moeten verhogen om een snelle afhandeling, als de lening volledig is doorgehaald kan een andere lening versterking plaatsvinden.
Maar zoals je ziet, niet alles wordt vloeibaar onder druk. Er zijn gewoon processen tussen banken en BKR en dit duurt gewoon even.
Beste allen,
Vanmorgen heb ik gebeld met BKR. De rood-stand bij m’n bank was inderdaad beëindigd. Geen enkel probleem dus. Mij werd verteld dat elke kredietverstrekker en ook T-Mobile een helpdesk-telefoonnummer hebben en dan kan het rechtstreeks opgelost worden.
Opnieuw gebeld met T-Mobile. Dit keer iemand die er al 5 jaar werkt en er alles aan wil doen om je te helpen: Steven Scheffer. Die helpdesk is verdwenen bij T-Mobile. Er is gebleken dat de eerste 2 uren dat je een pre order kon plaatsen het hele systeem op hol sloeg en deze klachten eruit voortvloeiden.
Zijn oplossing: een nieuw contract afsluiten onder dezelfde voorwaarden. Voor 50% kans van slagen. En … het is gelukt! Ik heb een ooghandicap en de iPhone 14 Pro Max heeft een heel helder lettertype. Dus ik wilde hem dolgraag hebben en had geen zin meer te betalen in een winkel.
Een 10 voor deze medewerker! Waren er maar meer van dit soort. Mijn dag is goed.
Ik plaats deze oplossing om anderen ermee te helpen.
Ik heb alleen nog een vraag.
Hoe en wanneer zeg ik m’n oude abonnement op?
Ik zag dat er niets van m’n creditcard afgeschreven is en las in de mail dat betaling bij aflevering is.
Toch hebben vanmorgen m’n creditcard gegevens ingevuld om te betalen, op advies van de medewerker die me hielp.
Op My-TMobile zie ik ook geen nieuw abonnement.
Wie weet de gang van zaken? Levertijd 4-5 weken
Wat een bijzondere gang van zaken. Je hebt nu een nieuw abonnement afgesloten met een nieuw nummer. Er is geen relatie met het oude abonnement. Dat dien je gewoon zelf aan het einde van de looptijd van dat abonnement op te zeggen. Let op, er geldt een maand opzegtermijn.
Hoi
Dankjewel Pharmin.
Kan het nu even niet doen. Maar ga er morgen mee aan de slag. Alleen weet ik de datum van aankomst niet van m’n nieuwe telefoon.
Hoeveel opzegtermijn is er?
Groetjes,
Pharwin
Dankjewel Pharmin
Het was geen bijzondere gang van zaken zoals u het nu schrijft.
Het is zo: met m’n oude nummer onder dezelfde voorwaarden een nieuw abonnement. Alle gegevens kon hij overnemen en met mijn toestemming.
Reden: blokkades in het systeem door overbelasting tijdens de pre order van afgelopen vrijdag.!
Ik ga zo bellen hoe het met dat opzeggen zit. Juist omdat het m’n oude nummer is, is dit heel belangrijk.
Beste medewerkers,
Bij een nieuw contract met nummer behoud HOEF je je huidige abonnement dus NIET op te zeggen.
Eindelijk is alles gelukt!
Hoi
Groetjes,
Pharwin
Hoi Pharwin,
Kun je deze info aan je collega’s doorgeven?
Misschien hebben jullie een interne rondzendmail of zoiets? Het zou mij veel frustratie en boosheid gescheeld hebben en veel telefoontjes. Ik moest alles zelf uitzoeken. In het systeem was te zien dat er 20x geprobeerd is m’n contract te verlengen met aanschaf van deze telefoon.
Zo raak je klanten kwijt. Dit ben ik niet gewend van T-Mobile. Ben vanaf het begin klant en dat is bijna 30 jaar.
Groetjes
Martha
Groetjes,
Pharwin
Dankjewel Pharmin.
Wat goed dat je de community goed bijhoudt.
Ik heb geen social media dus moest het echt van de telefoontjes hebben. Digitaal kom je er verder niet doorheen.
Weet je, ik heb een ooghandicap en de letters van de iPhone Pro Max zijn veel duidelijker voor me.
Het was m’n doorzettingsvermogen dat ik hem wilde hebben; het is goedkoper dan in de winkel. Een pluspunt voor T-Mobile.
Dank voor je steun!
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.