Hallo
ik heb vandaag de samsung s22 ultra mogen ontvangen.
Direct na het aanzetten liep het toestel vast en start niet eens op.
in de shop is bevestigd dat het toestel defect is,en dat het omgeruild kon worden voor een nieuwe toestel.
Ik heb telefonisch contact gehad met jullie over dat de technische dienst contact met mij opneemt voor afhandeling.
Zodat ik het toestel terug kan sturen voor een nieuwe.
Na de 2e poging telefonisch vandaag bleek trouwens ook geen ticket aangemaakt te zijn over dit probleem.
ik kan geen verdere contact met jullie vinden omdat het gesprek met de technische dienst moet plaatsvinden.
via de chat zijn jullie niet bereikbaar en ook niet via messenger. Ik word afgescheept en ben nu de dupe door dit.
ik word niet eens terug gebeld en zo wil je ook zeker geen nieuwe klant zijn bij jullie.
ik wil met spoed hebben dat jullie dit gaan oplossen,
ik ben er helemaal klaar mee!!!!
na het lezen van mijn bericht graag direct contact met mij op te nemen aub.