Skip to main content

ik heb mijn bestelling black friday actie met gratis galaxy watch en jbl producten (verlenging van huidig abonnement met nieuw toestel ) online gedaan met een galaxy s24 op 29 november en de telefoon opgehaald op 5 december in de winkel

dezelfde dag heb ik de promoties aangevraagd van de jbl en galaxy watch maar zowel bij samsung en odido afgewezen omdat op de nota staat 5 december.

alle documenten insturen naar samsung gaat niet omdat alleen 1 document dat is de nota kan worden toegevoegd het contract wordt niet geaccepteerd, omdat alleen de datum van de nota geldt.

in de odidoshop teruggeweest hier wordt nu gezegd u heeft geen recht op de promoties omdat u het toestel gelijk moest ophalen?!

De datum dat de telefoon is opgehaald geldt als aankoopdatum wordt er gezegd., echter hier staat niets over in de voorwaarden en werd bij de verlenging ook niet meegedeeld.

Zelfs in de bevestiging per SMS wordt er meegedeeld je bestelling binnen 7 dagen op te halen en ik heb dit gedaan binnen de  gestelde termijn.

ik heb alles aangetoond in de mail mbt de aanvraag op 29 november en ook de bevestiging per SMS laten zien maar helaas zegt de shop nog steeds dat de aanschaf op 29 november ondanks de bevestiging en sms die ik heb ontvangen niet geldig is. Als laatst wordt mij meegedeeld dat als ik het niet eens ben, ik de koop kan ontbinden.

De klantenservice gebeld en kreeg " paramaribo" aan de lijn die me doorverwees naar samsung omdat hun de jbl actie doen want jbl is een samsung product volgens haar, dus die wist al helemaal niets en zei als ik het niet eens ben ik mijn abonnement  beter kan ontbinden.

zowel de winkel als klantenservice boeit het blijkbaar niet of zij een klant willen behouden maar adviseren liever een klant om weg te gaan bij odido.

Als ik inderdaad geen gebruik kan maken van de acties wil ik  de aankoop en verlenging ontbinden.

Al  hoewel ik de bestelling binnen de gestelde termijn heb gedaan maar alleen het toestel later heb opgehaald in de winkel sta ik volgens mij wel in mijn recht.

het is wel heel vreemd en misleidend dat je een actie product aanschaft binnen de gestelde termijn van de voorwaarde (tussen 18 november en 3 december) en vervolgens alleen het toestel dan later ophaalt de actie dan ineens niet meer geldt, vooral voor de klanten die hun bestelling nog op 3 december online hebben gedaan en hun toestel vanaf 4 december ophalen worden dus buitengesloten van de actie!

graag zie ik een gepaste oplossing.

Hoi, ik zie nu dat je ook een eigen topic hebt gestart. Ik heb zojuist op je gereageerd in een ander topic. Hieronder mijn reactie: Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat je gewoon recht hebt om de actie te claimen. Geen zorgen, zoek in je mail de bevestigingsmail van je bestelling. Hier staat de besteldatum van 29 november op. Neem vervolgens via WhatsApp met Samsung contact op en stuur deze mail met besteldatum mee. Zij kunnen je dan of direct zelf verder helpen of zij laten je weten of je via de Samsung promotie-pagina opnieuw de registratie moet doen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

bedankt voor je bericht en het nakijken jammer dat de odido shop dit niet kan vertellen

ik had samsung inderdaad al via watsapp al benaderd alleen nog geen reactie mogen ontvangen ivm drukte.

Hoe zit het met de odido jbl actie? deze is ook afgewezen op grond van de Factuurdatum.

Hoi, ik zie nu dat je ook een eigen topic hebt gestart. Ik heb zojuist op je gereageerd in een ander topic. Hieronder mijn reactie: Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat je gewoon recht hebt om de actie te claimen. Geen zorgen, zoek in je mail de bevestigingsmail van je bestelling. Hier staat de besteldatum van 29 november op. Neem vervolgens via WhatsApp met Samsung contact op en stuur deze mail met besteldatum mee. Zij kunnen je dan of direct zelf verder helpen of zij laten je weten of je via de Samsung promotie-pagina opnieuw de registratie moet doen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

@Marciano van Odido 

beste Marciano hier even een update:

odido heeft de promotie nu wel goed gekeurd en de jbl komt mijn kant op. 

via watsapp eindelijk contact gehad met samsung inmiddels is het contract als aankoopbewijs ook goedgekeurd ik verwacht in principe geen problemen meer.

bedankt voor de hulp en tips!

Groet Pras

Goedemorgen Pras, superfijn om te lezen dat beide promoties nu zijn goedgekeurd en uiteraard graag gedaan. Ik wens je alvast heel veel plezier met je cadeaus en mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je me te vinden. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 😄

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook op black friday aangeschaft.

Gaat nergens over, verwacht ook van jullie dat dit z.s.m. geregeld wordt. 

Ik heb ook hetzelfde probleem, bij Odido en samsung ook. Ik kan bij beide mijn actie van black friday niet claimen. dat klopt toch niet?
bij odido 2909548
bij samsung NLD15697154ZXWG

Pioreq2580

Dank voor je bericht.

We hebben jouw aanvraag voor de JBL Speaker zojuist alsnog goedgekeurd.

De bevestigingsmail hiervan heb je nu ook ontvangen.

Een fijne dag gewenst.

Je moet via deze mail odido@activationboxx.com je afwijzing sturen met daarbij je contract die je tijdens de  black friday actie van odido heb gekregen en als bestand bijvoegen.

Voor je samsung smartwatch afwijzing, moet je je registratienummer van je bevestigingsmail en je contract sturen via WhatsApp.

Samsung Nederland
Mobiel +31 88 909 0100
Samsung Nederland

Eerst even een medewerker vragen via bot.

Dan nemen ze hem opnieuw in behandeling.

Ik moet ook nog 3 weken wachten en dan hopen dat ik de smartwatch alsnog krijg.

Niet meer dan normaal zou je zeggen!!

Veel succes gewenst! 

Groetjes, 

Robin

Reageer