Skip to main content
Beantwoord

Bezorgdienst verlenging


Geachte,

Ik heb tóch besloten om een toestel bij mijn Sim Only te bestellen en heb het abonnement dus verlengt. Deze is inmiddels goedgekeurd en ook heb ik een e-mail van AMP Group ontvangen omtrent het maken van een bezorgafspraak.
 

Nu is mijn vraag of de bezorgdienst kan worden aangepast naar PostNL. In verband met mijn beroep kan het namelijk zo zijn dat ik op de dag van bezorging, onverhoopt word opgeroepen en met spoed weg moet. Een levering via PostNL zou dan makkelijker zijn, aangezien het pakket bij niet thuis naar het postkantoor gaat. Of dat mijn ouders of broer het pakket kan aannemen. Uiteraard op vertoon van mijn ID-bewijs.
 

Nu heb ik wel gelezen dat ik een machtiging kan aanvragen bij AMP Group, om iemand anders te machtigen het pakket aan te nemen. Echter, na het maken van de afspraak, staat op het overzicht van de afspraak staat dat ik persoonlijk aanwezig moet zijn. Helaas kan ik mij niet wenden tot AMP Group op dit moment i.v.m. weekend.
 

Is er wellicht iemand op dit forum die hier ervaring mee heeft?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JvWienselen 

Dat kan nu niet meer volgens mij omdat je bestelling al is overhandigd aan de AMP bezorgdienst.

Hallo @JvWienselen 

Dat kan nu niet meer volgens mij omdat je bestelling al is overhandigd aan de AMP bezorgdienst.


Hi Waqqas,
 

Dank voor je reactie.

 

Mocht het op dit moment niet meer mogelijk zijn, dan is dat nog geen probleem. Vooralsnog ben ik beschikbaar op de dag van bezorging. Maar stel ik ben er dan toch onverhoopt niet, dat de bestelling dan geannuleerd wordt, een nieuwe plaats en ik deze vervolgens via PostNL zal ontvangen.
 

Ik vrees er namelijk voor dat ik anders in een cirkel blijf hobbelen van bestellen, annuleren, bestellen, annuleren. Dus mocht het aanpassen nu niet meer mogelijk zijn, zou ik het fijn vinden om te weten dat de mogelijkheid er wel is. En hoe ik dit dan moet aanpakken.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @JvWienselen, wat fijn dat je bij ons hebt verlengd! Zoals Waqqas al aangaf, kunnen we de bestelling niet meer wijzigen, omdat deze al is overhandigd aan AMP. Bij een verlenging wordt er altijd gekozen voor AMP of PostNL, maar dit wordt automatisch bepaald en kan daarna ook niet meer worden gewijzigd. Geen zorgen, als het de eerste keer niet lukt, kun je altijd met hen een tweede bezorgafspraak maken. Als het de tweede keer niet lukt, dan wordt de bestelling teruggestuurd en automatisch geannuleerd. Je kunt daarna dan een nieuwe verlenging/bestelling bij ons afsluiten. Wellicht dat het daarna via PostNL zal gaan, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, sorry. Als je na annulering een nieuwe bestelling plaatst, kun je er eventueel ook voor kiezen om het op te halen in één van onze winkels. Wellicht dat het dan beter voor je uitkomt. Je zult hoe dan ook je nieuwe toestel in handen nemen! 😄

Hallo @JvWienselen, wat fijn dat je bij ons hebt verlengd! Zoals Waqqas al aangaf, kunnen we de bestelling niet meer wijzigen, omdat deze al is overhandigd aan AMP. Bij een verlenging wordt er altijd gekozen voor AMP of PostNL, maar dit wordt automatisch bepaald en kan daarna ook niet meer worden gewijzigd. Geen zorgen, als het de eerste keer niet lukt, kun je altijd met hen een tweede bezorgafspraak maken. Als het de tweede keer niet lukt, dan wordt de bestelling teruggestuurd en automatisch geannuleerd. Je kunt daarna dan een nieuwe verlenging/bestelling bij ons afsluiten. Wellicht dat het daarna via PostNL zal gaan, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, sorry. Als je na annulering een nieuwe bestelling plaatst, kun je er eventueel ook voor kiezen om het op te halen in één van onze winkels. Wellicht dat het dan beter voor je uitkomt. Je zult hoe dan ook je nieuwe toestel in handen nemen! 😄

m
Ik heb de bestelling, zoals gevreesd, moeten annuleren. Begin in de middag namelijk een telefoontje van mijn werkgever ontvangen. Balen dit..

 

Hoe lang duurt het doorgaans voordat een annulering vanuit AMP Group is verwerkt? Wat mij overigens opvalt is dat de status van mijn bestelling op jullie website, op het bolletje ‘Wachten op voorraad’ staat, terwijl AMP Group de bestelling in bezit zou moeten hebben?  Dus waarschijnlijk was de afspraak niet eens doorgegaan? Ordernummer 216811450.

 

Mocht de bezorgmethode alsnog naar PostNL kunnen worden gezet, ookal wordt er aangegeven dat dit niet mogelijk is. Of mocht ik iemand kunnen machtigen die vanuit AMP Group de bestelling kan aannemen, dan mag de bestelling uiteraard voortgezet worden.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @JvWienselen 

Misschien een idee om het toestel in een SHOP af te halen. Dan heb je een aantal dagen nadat deze daar is aangekomen (en je een sms krijgt) om hem af te halen.

Hoi @JvWienselen 

Misschien een idee om het toestel in een SHOP af te halen. Dan heb je een aantal dagen nadat deze daar is aangekomen (en je een sms krijgt) om hem af te halen.


Dat is inderdaad mijn bedoeling mocht het de volgende keer wederom via AMP Group verlopen. Heb je toevallig enig idee hoelang een bestelling in een shop gereserveerd blijft liggen?

Reputatie 7
Badge +14

Ik las voorbeelden op het forum, een dag of 7.

Reputatie 6
Badge +7

@JvWienselen Had je al een e-mail ontvangen vanuit AMP om een bezorgafspraak te maken? Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie inderdaad dat deze op '’wachten op voorraad'’ staat. Dit klopt ook niet, want de iPhone 15 Pro 128GB Zwart Titanium is gewoon direct leverbaar zie ik. Zal ik de order anders voor je annuleren? Het duurt dan ongeveer 24 uur voordat de order uit ons systeem is verwijderd. Je kunt daarna dan een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. Als je kiest voor ophalen in één van onze winkels, heb je na de ontvangst-sms altijd 7 dagen op je toestel op te halen. 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 

@JvWienselen Had je al een e-mail ontvangen vanuit AMP om een bezorgafspraak te maken? Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie inderdaad dat deze op '’wachten op voorraad'’ staat. Dit klopt ook niet, want de iPhone 15 Pro 128GB Zwart Titanium is gewoon direct leverbaar zie ik. Zal ik de order anders voor je annuleren? Het duurt dan ongeveer 24 uur voordat de order uit ons systeem is verwijderd. Je kunt daarna dan een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. Als je kiest voor ophalen in één van onze winkels, heb je na de ontvangst-sms altijd 7 dagen op je toestel op te halen. 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 


Hallo @Pharwin van Odido 


Ja, je mag de order annuleren. Graag zelfs. Krijg ik hiervan een bevestiging zodat ik weet dat hij geannuleerd is? Dankjewel voor je moeite!

Reputatie 6
Badge +7

@JvWienselen Helemaal goed, ik heb zojuist de order voor je geannuleerd en je ontvangt ook een bevestiging per mail. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

@JvWienselen Helemaal goed, ik heb zojuist de order voor je geannuleerd en je ontvangt ook een bevestiging per mail. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

@Pharwin van Odido Ik heb nu net nog even gereageerd op jouw privébericht met een ‘aanvullende’ vraag.

Reputatie 6
Badge +7

@JvWienselen Yes, ik zag je bericht voorbijkomen en ik heb er zojuist op gereageerd met meer duidelijkheid! 

Reageer