Skip to main content

Betaling regelen

  • 9 October 2023
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Ik heb laatst een Iphone 15 pro 128gb besteld. Bij mijn bestelstatus staat alleen onder het kopje “betaling regelen”: Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus niet meer te betalen. Ik had voor deze bestelling wel een andere bestelling geannuleerd en heb ook hiervan ook het geld ontvangen. Toch vind ik het raar dan dat deze melding onder mijn huidige bestelling staat.

Hoe kan dit?

Hi @jonathanstam 

Wat jammer dat je besteling is geannuleerd. Heb je ook een ordernummer voor mij? Dan kijk ik graag met je mee!


201320188


Hi @jonathanstam 

ik zie in het systeem dat de bestelling van 201320188 niet is geannuleerd. Zou je een screenshot kunnen delen van wat jij ziet? In ons systeem staat deze bestelling er nog in. Momenteel is het wachten op de voorraad voordat je een bericht krijgt van AMP. 

Ik zie je screenshot graag tegemoet.


hi @Hajar van Odido,

Goed om te horen dat de bestelling niet geannuleerd is. bijgaand de screenshot

 


Ook neem ik aan dat de betaling gedaan wordt aan de deur? wanneer ik op betalen klik staat er dat dat pas kan wanneer ik mijn bestelling ontvangen heb :)


Hi @jonathanstam 

Je bestelling staat er dan gewoon goed in. Je krijgt een bericht van AMP wanneer ze de bestelling kunnen bezorgen en dan kun je inderdaad de betaling aan de deur doen. Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!


Reageer