Ik heb laatst een Iphone 15 pro 128gb besteld. Bij mijn bestelstatus staat alleen onder het kopje “betaling regelen”: Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus niet meer te betalen. Ik had voor deze bestelling wel een andere bestelling geannuleerd en heb ook hiervan ook het geld ontvangen. Toch vind ik het raar dan dat deze melding onder mijn huidige bestelling staat.
Hoe kan dit?
Bladzijde 1 / 1
Hi @jonathanstam
Wat jammer dat je besteling is geannuleerd. Heb je ook een ordernummer voor mij? Dan kijk ik graag met je mee!
201320188
Hi @jonathanstam
ik zie in het systeem dat de bestelling van 201320188 niet is geannuleerd. Zou je een screenshot kunnen delen van wat jij ziet? In ons systeem staat deze bestelling er nog in. Momenteel is het wachten op de voorraad voordat je een bericht krijgt van AMP.
Ik zie je screenshot graag tegemoet.
hi @Hajar van Odido,
Goed om te horen dat de bestelling niet geannuleerd is. bijgaand de screenshot
Ook neem ik aan dat de betaling gedaan wordt aan de deur? wanneer ik op betalen klik staat er dat dat pas kan wanneer ik mijn bestelling ontvangen heb :)
Hi @jonathanstam
Je bestelling staat er dan gewoon goed in. Je krijgt een bericht van AMP wanneer ze de bestelling kunnen bezorgen en dan kun je inderdaad de betaling aan de deur doen. Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.