Tijdens de betaling van een nieuwe telefoon liep de verbinding vast en was de betaling niet doorgekomen. Wanneer ik nu op de link klik om te gaan betalen staat er dat de betaalverzoek nog in behandeling of afgebroken is en dat ik na 1 uur opnieuw moet proberen. Na enkele uren staat de melding er nog steeds. Wat nu?
Hi
We ervaren momenteel een storing met onze betaallink. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zal je op de hoogte worden gesteld, telefonisch of via sms. Excuses voor het ongemak!
Hier hetzelfde probleem. Betaling van eenmalige kosten was niet goed gegaan door een foutmelding bij mijn bank. Daarna kreeg ik een melding van blokkade van 1 uur maar die staat een halve dag later nog steeds. Maar zolang ik niet betaal kan ik ook mijn telefoon niet laten bezorgen.
Hi
Ik heb hier ook last van, wat kan ik hier aan doen
Hoi
Dankjewel voor je antwoord, alleen tijdens het checken van mijn bestelstatus kwam ik dit bericht tegen.. kan dit er iets mee te maken hebben? Ik heb zelf niet te bestelling geannuleerd
Hi
Graag annuleren ja, dan ga ik gelijk een nieuwe bestellen. Krijg ik dan een email of bevestiging ergens dat deze bestelling is geannuleerd?
Hi
Ik heb deze inderdaad zojuist ontvangen, bedankt voor de hulp!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.