Skip to main content

Goedemiddag

Vorige week woensdag/donderdag had ik per ongeluk de verkeerde telefoon besteld bij mijn verlenging…
Gelukkig bij ophalen in de winkel de bestelling om kunnen zetten naar een flip 6.
Ik hoorde al dat ivm feestdagen het iets langer kon duren maar hey de 5 was ook binnen 48 uur dus dan maar dinsdag afwachten.

Maar helaas heb ik nog geen update gehad dus ik dacht misschien ben ik iets vergeten door te geven of zoiets of heb ik een mail over het hoofd gezien?

Maar op jullie site kunnen jullie ook kijken naar de bestelstatus dus ik dat geprobeerd maar geen bestelling bekend staat er aangegeven… 

In de winkel zeiden ze woensdag al geduldig zijn en afwachten maar ik vroeg me toch af is er een webcare held(in) die mij kan helpen mij even wat rust/info te geven.

Kleine toevoeging. ik weet dat het telefoon nummer van klantenservice vast wel bereikbaar Maar ik vind het enrom lastig om te telefoneren ivm mijn beperking en ik wil best mijn bestelinfo geven maar ik weet niet of dat slim is in een community post (first timer)

Beste ​@TheOddFather  let op maandag is het ook een officiële vrije dag!

Is er niet iemand anders die kan bellen?

Vul alle privé velden in (waar privé achter staat kunnen wij niet lezen)in je community profiel zodat een moderator kan meekijken.
Succes 🍀 

Beste ​@TheOddFather  let op maandag is het ook een officiële vrije dag!

Is er niet iemand anders die kan bellen?

Vul alle privé velden in (waar privé achter staat kunnen wij niet lezen)in je community profiel zodat een moderator kan meekijken.
Succes 🍀 

Ik weet het en hoorde toen ik in de winkel naar info ging vragen dat het ook wel is 10 dagen kan duren alleen jammer dat het eerste keer 24/48 uur duurde en nu dat ik ook niet de status kon zien online begon ik extra zorgen te maken, ik heb nu alle prive info aangevuld hopen dat er een webcare medewerker binnekort er is over kan kijken… Plus ik moet ook eigenlijk gewoon geduldig zijn 🙂 fijne dag 

Hoi TheOddFather, allereerst wil ik benoemen hoe leuk ik je gebruikersnaam vind, ten tweede geef ik je uiteraard graag meer informatie over je bestelling! Superfijn dat je je profiel volledig hebt ingevuld, incl. je ordernummer. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat de Samsung Galaxy Z Flip 6 niet meer beschikbaar is. Deze is ook niet meer beschikbaar op Odido.nl. Aangezien mijn collega in de shop het toestel nog wel kon selecteren, ben ik bang dat dit toestel net daarna uit het assortiment is gehaald. Normaal gesproken ontvang je binnen gemiddeld 1-3 de sms uit de shop dat je je telefoon kan ophalen. Als je hiervoor hebt gekozen dan is het inderdaad niet mogelijk om online de bestelstatus te zien.

Lukt het om toch contact op te nemen met mijn collega's op 0800-0092? Zij kunnen de bestelling voor je annuleren en een nieuwe voor je doorvoeren. Heb je in dit geval dan alsnog interesse in de Flip 5? Ik hoor graag van je of het is gelukt. Ik mag je bestelling zelf niet annuleren, maar gezien deze situatie, maak ik graag een uitzondering voor je! Laat je het me weten of je mijn collega's kan bellen of dat ik 'm moet annuleren? Excuses voor het ongemak en ik hoor het graag van je!

Hoi TheOddFather, allereerst wil ik benoemen hoe leuk ik je gebruikersnaam vind, ten tweede geef ik je uiteraard graag meer informatie over je bestelling! Superfijn dat je je profiel volledig hebt ingevuld, incl. je ordernummer. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat de Samsung Galaxy Z Flip 6 niet meer beschikbaar is. Deze is ook niet meer beschikbaar op Odido.nl. Aangezien mijn collega in de shop het toestel nog wel kon selecteren, ben ik bang dat dit toestel net daarna uit het assortiment is gehaald. Normaal gesproken ontvang je binnen gemiddeld 1-3 de sms uit de shop dat je je telefoon kan ophalen. Als je hiervoor hebt gekozen dan is het inderdaad niet mogelijk om online de bestelstatus te zien.

Lukt het om toch contact op te nemen met mijn collega's op 0800-0092? Zij kunnen de bestelling voor je annuleren en een nieuwe voor je doorvoeren. Heb je in dit geval dan alsnog interesse in de Flip 5? Ik hoor graag van je of het is gelukt. Ik mag je bestelling zelf niet annuleren, maar gezien deze situatie, maar ik graag een uitzondering voor je! Laat je het me weten of je mijn collega's kan bellen of dat ik 'm moet annuleren? Excuses voor het ongemak en ik hoor het graag van je!

Allereerst bedankt voor de reactie… UIt eindelijk zelf alle moed verzameld en duidelijkheid vanuit klantenservice gekregen…..

Helaas is die flip 6 zilver inderdaad niet meer leverbaar… Dit wisten ze alleen daar al meer als een week niemand heeft moeite genomen om mij op de hoogte te houden…..  Nu ook onderhand al veel te laat voor de chromebook actie dusja annuleren is en blijft geen optie…. 

Ook dat er niks van de status te volgen is en zelfs als je in de winkel bent en een update vraagt krijg je te horen dat je “Gewoon GEDULDIG af moet wachten”  (dit als ik dit zou hebben gedaan zou ik nu nog geen update gehad…. ) 

Wel heel jammer dat ik maandag weer zelf actie moet ondernemen want volgens jullie medewerkers komt er wel nog een op = op batch aan hiervoor moet ik maandag wel terug bellen om dit zelf allemaal te checken en mogelijk ivm dat nu  mijn bestelling on hold staat de bestelling door een medewerker te laten annuleren en nieuwe aan te maken…. (MAAR GEEN GARANTIE DAT IK DAN NOG RECHT HEB OP MIJN CHROMEBOOK) (EN DIT ALLES OP MIJN ENIGE VRIJE DAG)…

en Weet je wat de oplossing voor de klacht was? we geven de datum door wanneer de nieuwe online komen xD…. van hey fuck you duidelijkheid maar blijf wel bij ons shit kopen….

Deze klant stopt met zijn abbonement zodra deze afloopt en zoekt straks wel naar een nieuwe aanbieder die meer duidelijkheid geeft aan hun klanten en wel waarde hechte aan hun trouwe klanten… want iedere medewerker die ik heb gesproken via chat, telefonie, en in de winkel wil me maar al te graag laten horen dat ze best alles voor mij willen annuleren…. Maar alles binnen hun kunnen doen om mij als klant te behouden ho maar….

Dus nee je hoeft niks te annuleren en bedank je collegas maar namens mij want ik mag nu maandag hele dag weer shit moeten regelen terwijl ik de 25ste de telefoon had besteld… (ondertussen al 14 dagen geleden en waarschijnlijk zal ik nog minimaal tot en met de 13de moeten wachten wat weer komt op 18 dagen wachten...) 

Hi ​@TheOddFather fijn dat het duidelijk is geworden! Excuses dat je gewenste toestel niet meer leverbaar is. We zijn hierin altijd afhankelijk van de leverancier (in dit geval Samsung). We geven alleen door wat we vanuit hun meekrijgen en daar is uit gebleken dat het toestel niet meer aan ons wordt geleverd, vandaar de hele situatie. We willen er natuurlijk alles aan doen om je als klant bij ons te houden. Excuses als je het gevoel hebt gekregen van niet, maar in dit geval lijkt de beste optie dat je de bestelling kunt annuleren en voor een ander toestel kunt kiezen. Vandaar dat mijn collega's dit ook hadden aangegeven. Neem gerust telefonisch contact op via het bovenstaande nummer (in het bericht van mijn collega Marciano), wellicht dat zij nog een leuke aanbieding voor je hebben! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. We zijn er voor je! 

Reageer