Beantwoord

Bestelstatus niet gevonden

  • 24 January 2024
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Hallo,

ik heb een Iphone 15 besteld. maar nu wil ik de status van de bestelling kijken en geeft de site aan: we konden je bestelling niet vinden. Heeft dit te maken met dat ik de telefoon ophaal bij een winkel?

 

bestelnummer:207315699

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 25 January 2024, 14:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Julian, welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 bent gegaan! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat deze sinds gistermiddag voor je klaarlag in de shop en dat je hem inmiddels hebt opgehaald. De bestelstatus kon je inderdaad niet inzien omdat je hebt gekozen voor ophalen in de shop. Is alles in orde en hoe bevalt je nieuwe iPhone? 😄

Reputatie 7
Badge +16

Is het nog gelukt? @Julianc 😄

Hi! 
Ik heb hetzelfde probleem voor bestelnummers 209340717 en 209344074. Zouden jullie kunnen checken wat hiervan de status is? Bedankt vast! 😊

Rianne

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Rianne891, tof dat je 2 toestellen hebt besteld! Ik zie dat bestelling 209344074 sinds vanochtend voor je klaarligt om opgehaald te worden. Je andere bestelling ligt nog niet klaar. Ik gok dat je ook voor deze bestelling binnen enkele dagen per SMS iets van mijn collega's in de winkel hoort. Mocht je je eerste bestelling vandaag al ophalen, vraag mijn collega's dan gerust om een schatting voor je tweede bestelling. Zij kunnen je hier waarschijnlijk een betere indicatie geven dan ik. Ik wens je in ieder geval alvast veel plezier met je nieuwe toestel(len)! 😄

Reageer