Skip to main content
Beantwoord

Bestelstatus iPhone 16 Pro Max 256gb Titanium Zwart

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Afgelopen dinsdag heb ik een bestelling geplaatst van een iPhone 16 Pro Max 256gb Titanium Zwart.

Het bestelnummer is: 231594020.

Ik heb gekozen voor ophalen in een shop, echter is het hele volgen van mijn bestelling hierdoor onmogelijk…

Er werd door een adviseur aangegeven dat het ongeveer 2 dagen zou duren tot ik een bericht zou krijgen dat ik de nieuwe telefoon kon ophalen.

Echter nog altijd geen SMS en/of email mogen ontvangen.

Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn telefoon zou kunnen ophalen.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@lmeester 

Bestellingen die je wilt ophalen in de winkel, kan je niet online volgen. Mits het toestel op voorraad is kan je na enkele werkdagen een sms verwachten om je bestelling op te komen halen.

Je zou beter nog even kunnen wachten tot begin volgende week.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21024 reacties
  • Antwoord
  • 28 maart 2025

Hallo ​@lmeester 

Bestellingen die je wilt ophalen in de winkel, kan je niet online volgen. Mits het toestel op voorraad is kan je na enkele werkdagen een sms verwachten om je bestelling op te komen halen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@lmeester 

Beste Waqqas,

Dus je gaat er van uit dat ik deze week nog niet het nieuwe toestel heb?

Dank voor de response in ieder geval!

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21024 reacties
  • 28 maart 2025

@lmeester 

Mits op voorraad, dan kan het enkele werkdagen duren. Misschien dat je vandaag of morgen nog een sms krijgt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen