Skip to main content

Er wordt op meerdere plekken op de website verwezen naar een pagina die ondertussen al minstens een week niet werkt, namelijk de ‘status van je bestelling’ pagina.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Er staat dat deze ‘op dit moment in onderhoud’ is. Hoe lang gaat dat duren?

Ja, ik snap ook niet dat er nergens een eenvoudig overzichtje is van je lopende bestellingen. Ik heb er 3 uitstaan, waarvan 1 inmiddels binnen, maar ik weet niet eens wanneer wat komt omdat er alleen bestelnummers worden genoemd. Is vast allemaal veiligheid en zo, maar onhandig is het wel. Zou op zijn minst in mijn T-Mobile een scherm voor moeten zijn dacht ik zo?

 


Beste @EOsinga en @Friso G  Om wat voor bestelling gaat het. Als ik inlog zie ik wel mijn bestelstatus van T-MobiThuis! 


Bedankt @CrisTien, maar het gaat om een bestelling van een mobiele telefoon.


Beste @EOsinga Oke ik zal het even doorgeven aan de moderators.

Groetjes!

 

Let op: heb je de iPhone 13, 13 Pro, 13 Pro Max of 13 mini besteld? Bekijk dan de actuele levertijden op de T-MobileCommunity.


Hi allemaal,

De bestelpagina staat weer live en je kan je bestelling opzoeken. Ik hoop dat je zo verder komt!


Heel fijn, bedankt voor de snelle oplossing!