Skip to main content

Hallo,

ik heb 15/9 een pre-order gedaan voor een iPhone 15 pro. Ik loop al een tijdje tegen het probleem aan dat ik geen bevestiging hiervan heb ontvangen, echter is er hier wel bevestigd dat de order er in staat. Wat fijn is uiteraard, wel wil ik graag die bevestiging alsnog ontvangen. Want wie geeft mij de garantie dat de mailtjes van AMP anders wel aankomen? Ook probeer ik al dagen te chatten en/of te bellen om te vragen of de bestelling nog gewijzigd kan worden? Door drukte over de telefoon en geen antwoord vai de chat(niet beschikbaar) kom ik niet echt verder. Ik hoop dat we via deze weg 1 en ander in gang kunnen gaan zetten. Het betreft bestelnummer 200792340. Laat ik benadrukken dat ik vrede heb met de levertijd van de nieuwe iPhone dus dat is ook niet het geen waar ik op duid. 

Hallo @Vtwee 

Wat geeft de bestelstatus aan? 

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Je kunt ook je emailadres invullen om te kijken of die bekend is.

Hallo @Vtwee 

Wat geeft de bestelstatus aan? 

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Je kunt ook je emailadres invullen om te kijken of die bekend is.

Bedankt voor je reactie en je hulp maar deze had ik al gevonden 🙂 en net zoals bij meer mensen op deze community geeft de tracker aan dat de bestelling niet gevonden kan worden. Eerdere reactie hier gaf aan dat de bestelling er wel ‘correct’ instaat. Meerdere mensen hebben het probleem en voor mijn gevoel lopen we tegen een non-communicatie muur op. Via de telefoon duurt het erg lang en op de app is er niemand.. ik heb daar uiteraard begrip voor dus ik wacht af. 

Hi @Vtwee 

Goed dat je dit dubbelcheckt! Ik heb namelijk je bestelling erbij gepakt en zie dat die nu is afgewezen omdat die niet door de creditcheck is gekomen. Ik kan de reden van afwijzing niet inzien, maar die kun je wel zelf opvragen. Je kan proberen om een nieuwe bestelling te doen en kijken of het nu wel lukt en anders kun je dit formulier invullen. 

Ik hoop dat je zo verder komt. Mocht het wel lukken om een nieuwe bestelling te plaatsen en mocht je dan weer geen bevestiging ontvangen, laat het dan direct weten dan kunnen we de status controleren. 

Reageer