Skip to main content

Hoi! 

Ik heb na lang zoeken op dit forum gevonden dat je je bestelstatus niet kan checken online wanneer je 'ophalen in de winkel' hebt aanklikt, en ook dat 'direct leverbaar' niet betekend dat je je telefoon ook diezelfde dag kan ophalen 😂 oeps

 

Anyway, kan iemand mijn bestelling checken? Ik heb namelijk eerder meegemaakt dat ik iets van Odido al kon ophalen in de shop maar er geen SMS verzonden was dus wil graag iets meer grip op de zaken.

 

bestelnummer 226476768

 

Bedankt!!!

Goedemorgen ​@Bubbel99, leuk dat je bij ons een bestelling geplaatst hebt! Het klopt inderdaad dat onze winkels niet alle toestellen standaard op voorraad hebben in verband met het grote aantal diefstallen. Daarom bestellen mijn collega's de telefoon voor je uit het algemene magazijn en krijg je een SMS zodra hij klaarligt. Ik zie dat je een telefoon besteld hebt op 27 december, die momenteel niet kunnen leveren. Mijn oprechte excuses hiervoor! We verwachten deze specifieke kleur ook niet meer binnen te krijgen en daarom zou ik je willen adviseren om de bestelling te annuleren, zodat je eventueel een nieuwe kunt plaatsen. Onze winkel gaat je hierover nog een SMS sturen, maar vanuit hier zou ik de bestelling alvast voor je kunnen annuleren. Laat je mij weten of dit oké is voor je? De telefoon hebben we inmiddels ook van onze website verwijderd.


Goedemorgen ​@Bubbel99, leuk dat je bij ons een bestelling geplaatst hebt! Het klopt inderdaad dat onze winkels niet alle toestellen standaard op voorraad hebben in verband met het grote aantal diefstallen. Daarom bestellen mijn collega's de telefoon voor je uit het algemene magazijn en krijg je een SMS zodra hij klaarligt. Ik zie dat je een telefoon besteld hebt op 27 december, die momenteel niet kunnen leveren. Mijn oprechte excuses hiervoor! We verwachten deze specifieke kleur ook niet meer binnen te krijgen en daarom zou ik je willen adviseren om de bestelling te annuleren, zodat je eventueel een nieuwe kunt plaatsen. Onze winkel gaat je hierover nog een SMS sturen, maar vanuit hier zou ik de bestelling alvast voor je kunnen annuleren. Laat je mij weten of dit oké is voor je? De telefoon hebben we inmiddels ook van onze website verwijderd.

 

Hoi Sam! 

 

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik wil graag dat je de bestelling voor me annuleert. 

 

Helaas! Bedankt voor je hulp!


Helemaal goed, ​@Bubbel99. De bestelling heb ik zojuist voor je geannuleerd. Hopelijk zit er iets anders leuks voor je tussen! Als je verder nog vragen hebt, dan weet je me te vinden. 


Reageer