Skip to main content
Beantwoord

Bestelling ophalen in winkel

• September 2, 2025
  • 5 reacties
  • 273 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst voor een iphone 16 pro en aangegeven dat ik deze op wil halen in een winkel. De telefoon stond op voorraad maar ik heb nog steeds geen sms gekregen dat hij klaar ligt. Zouden jullie dit na willen gaan? Gaat om bestelling: 240173344 

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@Iris_B ,

Het duurt meestal twee tot drie werkdagen voordat de telefoon in de winkel klaar ligt. Je krijgt vanzelf een sms als je de telefoon kan afhalen.
Ze hebben wegens het risico op overvallen geen telefoons voor de verkoop op voorraad in de winkels. Deze worden vanuit een centrale opslag naar de winkels gebracht.

5 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+11
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • September 2, 2025

Hallo ​@Iris_B ,

Het duurt meestal twee tot drie werkdagen voordat de telefoon in de winkel klaar ligt. Je krijgt vanzelf een sms als je de telefoon kan afhalen.
Ze hebben wegens het risico op overvallen geen telefoons voor de verkoop op voorraad in de winkels. Deze worden vanuit een centrale opslag naar de winkels gebracht.

• heeft eerste post geplaatst
  • December 9, 2025

Beste Odido,

ik heb 5 december mijn abonnementen verlengd. Vandaag  9 december kreeg ik een sms dat ik 1 van de toestellen kan ophalen in de binnen 7 dagen. Door mijn werk kan ik het op vrijdag 19 december ophalen. Ik probeer de shop te bereiken maar ze nemen niet op. Kunnen jullie mij helpen? Ik wil echt niet dat mijn bestelling wordt geannuleerd. Het is een kadotje aan mezelf voor me verjaardag 🥺. 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@V.p-84 wat leuk dat je je abonnementen bij ons hebt verlengd, daar zijn we blij mee! Tof dat je bijna jarig bent en een toestel aan jezelf cadeau hebt gedaan, ik snap heel goed dat je deze niet geannuleerd wilt hebben. Als je toestel na 2 dagen (nadat de sms is verstuurd) nog niet is opgehaald, neemt de shop telefonisch contact met je op. Je kunt dan altijd aangeven dat je het toestel de 19e kan komen ophalen, dan blijft je order daar voor je klaarliggen. 

Voor de zekerheid wil ik de betreffende shop voor je mailen, zodat ze er alvast van op de hoogte zijn. In je profielgegevens mis ik alleen nog de laaste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en ook je ordernummer. Zou je die voor mij kunnen invullen? Dan ga ik daarna meteen voor je aan de slag! 

• heeft eerste post geplaatst
  • December 10, 2025

Ik heb je een bericht gestuurd! 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

@V.p-84 ik heb zojuist op je privébericht gereageerd en ik spreek je daar graag verder!