Bestelling ophalen in de winkel

  • 23 September 2023
  • 5 reacties
  • 717 Bekeken

Beste,

 

Ik heb gekozen om mijn iPhone 15 Pro Max op te halen in de winkel, ik heb op donderdagavond een SMS binnengekregen dat het toestel binnen is.

Nu ben ik pas aankomende vrijdag in de gelegenheid dit toestel op te halen, ik heb geprobeerd het filiaal te bellen om te vragen of ze hem langer kunnen laten liggen maar die nemen al 2 dagen niet op.

Hoe kan ik in contact komen met het filiaal en tot wanneer blijft het toestel daar?

Alvast bedankt

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi Alexander,

Ik heb contact gehad met de winkel medewerkers en zij laten het toestel daar liggen tot vrijdag. Dus je kan hem dan met een gerust hart ophalen. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe iPhone!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tnajanssen 

Wat fijn dat je toestel klaarligt. Heb je een ordernummer voor me? Dan kan ik maandag contact opnemen met de shop en om meer informatie vragen. Ik hoor graag van je!

Hi Hajar,

Fijn dat je zo behulpzaam bent! Mijn order nummer is 200796571, mocht het kunnen zou ik mijn iPhone graag vrijdag of zaterdag ophalen.

Heel erg bedankt en een fijne zondag

 

Met vriendelijke groet,

Alexander

Reputatie 7
Badge +9

Hi Alexander,

Ik heb contact gehad met de winkel medewerkers en zij laten het toestel daar liggen tot vrijdag. Dus je kan hem dan met een gerust hart ophalen. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe iPhone!

Hi Hajar, 

Kan ik hem dan vrijdag nog ophalen, dus t/m vrijdag?

 

alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Hajar, 

Kan ik hem dan vrijdag nog ophalen, dus t/m vrijdag?

 

alvast bedankt!

 

Ik heb aangegeven dat je vrijdag langs komt om je bestelling op te halen.

Reageer