Skip to main content
Beantwoord

Bestelling nog niet bezorgd

Hallo,

Ik mocht m’n toestel verlengen en die heb ik heel graag gedaan en via Odido besteld, alleen moest die vorige week vrijdag aankomen bij m’n thuis. Helaas was ik niet thuis dus zou PostNL die naar een ophaalpunt brengen de volgende dag. Op m’n PostNL app zei het dat ze onderweg waren en daarna krijg ik gee update of het daar werd bezorgd. Ben zelfs daar langs geweest om te dubbel checken maar toch niks. Nu staat op m’n PostNL app dat ze nog in route zijn maar dat staat al 4 dagen zo zonder update. 
Ik nam contact met PostNL en hadden mij gezegd om contact op te nemen met de afzender zodat zij zelf met PostNL kunnen kijken waar mijn pakket blijft, en dat is namelijk “Helemaal voor jou”. Alleen ik kan nergens een soorte contact van hun vinden.  

Ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden. Bestelnummer is: 232356555

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Vincent0.0, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor een Apple iPhone 16 Pro 128GB, goede keus! Ik heb de Track&Trace code bekeken en ik zie dat deze al 5 dagen niet is geüpdatet. Daarom zullen we in samenwerking met PostNL een onderzoek starten. Om dit in gang te kunnen zetten, hebben we wel eerst toestemming van je nodig. Ik heb direct een ticket voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen binnen enkele dagen een e-mail naar je toesturen met een formulier. Als je die volledig kunt invullen en ondertekenen als reactie op de mail, dan kunnen we hiermee aan de slag gaan! Er zal eerst een onderzoek worden gestart bij PostNL. Als blijkt dat het pakketje niet gevonden kan worden, zal er vanuit onze fraude team gecheckt worden of het toestel actief is op ons netwerk. Als dat niet het geval is, zullen we uiteraard zo snel mogelijk een nieuwe Apple iPhone 16 Pro naar je opsturen. 

Het is voor nu geduldig afwachten wat er zal blijken vanuit PostNL en ons fraude team. Ons fraude team kan hier pas mee aan de slag gaan, als PostNL ons van een reactie heeft voorzien. Hoe lang dit precies zal duren, durf ik niet te zeggen. Sorry! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Bekijk origineel

9 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@Vincent0.0 van harte welkom op onze Community en wat fijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe toestel zo snel mogelijk wilt ontvangen. Als er bij PostNL al 4 dagen niets is geüpdatet, is het pakketje vermoedelijk zoekgeraakt. We kunnen in dat geval na 5 dagen een onderzoek starten bij PostNL. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken naar de satus van je bestelling, bij zowel PostNL als bij ons en desnoods ook verdere stappen ondernemen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 15 april 2025

Hi Pharwin, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb m’n profiel aangepast.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 16 april 2025

Goedemorgen ​@Vincent0.0, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor een Apple iPhone 16 Pro 128GB, goede keus! Ik heb de Track&Trace code bekeken en ik zie dat deze al 5 dagen niet is geüpdatet. Daarom zullen we in samenwerking met PostNL een onderzoek starten. Om dit in gang te kunnen zetten, hebben we wel eerst toestemming van je nodig. Ik heb direct een ticket voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen binnen enkele dagen een e-mail naar je toesturen met een formulier. Als je die volledig kunt invullen en ondertekenen als reactie op de mail, dan kunnen we hiermee aan de slag gaan! Er zal eerst een onderzoek worden gestart bij PostNL. Als blijkt dat het pakketje niet gevonden kan worden, zal er vanuit onze fraude team gecheckt worden of het toestel actief is op ons netwerk. Als dat niet het geval is, zullen we uiteraard zo snel mogelijk een nieuwe Apple iPhone 16 Pro naar je opsturen. 

Het is voor nu geduldig afwachten wat er zal blijken vanuit PostNL en ons fraude team. Ons fraude team kan hier pas mee aan de slag gaan, als PostNL ons van een reactie heeft voorzien. Hoe lang dit precies zal duren, durf ik niet te zeggen. Sorry! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 april 2025

Goedemiddag, 

Ik ben al blij dat er iets hiermee wordt gedaan. Ik zal mijn gedeelte ook zo snel mogelijk doen. Dus heel veel bedankt alvast en zal geduldig nog even wachten.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Vincent0.0 dat is helemaal goed! Ik heb het ticket bekeken en ik zie dat mijn collega gister het toestemmingsformulier naar je heeft gemaild. Als je die zo snel mogelijk kunt invullen als reply op de mail, dan kunnen we ermee aan de slag gaan en zal er snel meer duidelijkheid komen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 april 2025

Goedemiddag,

Ja dat klopt ik zag die binnen komen gisteren en had het gelijk ingevuld en doorgestuurd. Hoop dat het goed is binnen gekomen bij jullie.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Vincent, fijn dat je het formulier direct hebt ingevuld en terug hebt gestuurd! Ik zie dat deze goed is aangekomen. We hebben PostNL inmiddels al gemaild en we verwachten binnen 9 dagen een reactie van ze. Zoals Pharwin aangaf zijn we verantwoordelijk van antwoorden vanuit PostNL en diverse afdelingen binnen Odido zoals Fraude, dus houd er rekening mee dat het onderzoek tijd nodig zal hebben, maar ik kan je in ieder geval geruststellen dat het helemaal goed gaat komen. Mijn collega's die eraan werken nemen niet tussentijds contact met je op, maar je mag van mij aannemen dat ze er hard aan werken. Zodra het onderzoek is afgerond nemen zij wel contact met je op.

Mocht je tussentijds toch benieuwd zijn, bijvoorbeeld eind volgende week, stuur me dan een bericht. Dan kijk ik graag hoever we zijn in het onderzoek en ik geef je dan met alle plezier een update. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn Paasweekend en ik verwacht je binnenkort goed nieuws te mogen brengen! 😄

Casenummer: 77341358

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 18 april 2025

Hi Marciano,

Bedankt. 
Ook een fijne paasweekend voor jullie daar.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Vincent0.0 namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! We hopen dat er snel meer duidelijkheid komt (vanuit PostNL), zodat wij het verder kunnen afhandelen. Het is voor nu geduldig afwachten en mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust - we zijn er voor je! Dank en we wensen jou ook een heel fijn Paasweekend toe! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen