Al 3 weken geleden heb ik een samsung s23 ultra besteld via early renewal maar door een storing heb ik die bestelling nooit ontvangen. Na 2 weken heb ik de bestelling toch maar geannuleerd in een Odido filiaal. Maar ook het annuleren van de bestelling zit vast in jet systeem. Er wordt mij telkens beloofd dat er contact wordt opgenomen met prioriteit, maar er gebeurt niets. Ondertussen heb ik jullie klantenservice vaker aan de telefoon gehad dan dat ik dit jaar met mijn partner heb gebeld, en er komt ook maar weinig uit.
Maar ook jullie hebben je aan de wet te houden, dus ik wil graag (en heel snel) mijn €135.- + €71.- terug. En een heeeeel terecht excuus van jullie ontvangen.
Omdat ik een stukje verder vooruit denk dan jullie klantenservice medewerkers heb ik een 2e abonnement met nummerbehoud aangevraagd in de store zelf zodat ik het toestel meteen mee heb gekregen. En mijn huidige abonnement heb ik op het laagste bedrag laten zetten zodat ik deze bij jullie af kon kopen. Maar doordat de 1e bestelling vast staat in het systeem kan ik het abonnement ook niet afkopen zonder het nieuwe abonnement ook mee af te kopen. Eindstand ben ik dus hoe dan ook de dupe (en duurder uit) door jullie gebreken. Ik wil hierin gecompenseerd worden, en wil van de onnodige kosten af!. Ik ben al ruim 10 jaar klant, maar als dit niet snel wordt opgelost retourneer ik ook dit abonnement en stap ik over naar Vodafone. Dat geldt natuurlijk ook voor de Odido thuis service die bij jullie is afgesloten.