Ik heb een bestelling gedaan via de app van een nieuw toestel. Betaling gedaan via creditcard maar na afronding van de betaling kwam ik in de app weer uit in het 'wat leuk, je mag verlengen scherm'. Ik kan via My TMobile de bestelling niet terugvinden, maar heb wel een bevestigingsmail gehad. Ik heb voor een telefoon gekozen met een actie die tot 2 juli loopt, vandaar dat ik de bestelling wel goed op de bon wil.
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Wanneer had je de verlenging gedaan? Soms kan het even duren voordat de verlenging goed is doorgekomen bij T-Mobile. Als je inlogt op je My T-Mobile account en kijkt bij abonnement & instellingen, zie je daar dan 2 tabbladen huidig en nieuw met je nieuwe abonnement?
Ik zie nu nog een: je kan vernieuwen link en als ik daarop klik een 'je kan niet verlengen' melding. Dus ik denk dat de bestelling ergens in limbo zit. Zou ik normaal niet zo'n ramp vinden, want komt vast goed. Maar ik wil die Samsung actie niet mislopen en die loopt tm 2-7 (en scheelt al met al 400 euro)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.