Hallo,
Ik heb vanmiddag de iPhone 16 besteld met bestelnummer 220089630.
Deze staat niet in mijn Odido account, ook niet op het 2e Odido account.
Het is de bedoeling dat deze abonnement beide in 1 Odido account komen te staan.
Hier heb ik vanmiddag over gebeld, de 1e medewerkster ging het regelen maar werd ineens doorverbonden naar iemand die niet verteld was waar ik voor belde.
Op naar de 2e medewerkster, deze kon het niet oplossen dus wederom doorgestuurd.
Toen heb ik een man gesproken die het op ging lossen en binnen 10 minuten zou ik een mail krijgen.
Uiteraard heb ik geen mail ontvangen en was ik toch echt 3 kwartier verder met bellen en nog niet geregeld.
Deze bestelling is niet terug te vinden in het Odido account van die mail en ook niet in het Odido account waar hij eigenlijk hoort te staan.
Ze moeten in het Odido account komen van martijn******@gmail.com
Bij mijn huidig abonnement was het aboobnoment ook al nergens te vinden en daarom heeft toen een medewerker een 2e Odido account aangemaakt mbwde*******@gmail.com en deze kan wat mij betreft nog steeds vervallen.
Graag een oplossing.
Hi
Hallo.
Het klopt dat het een 2e abonnement is en geen verlenging.
Bedankt voor je reactie, Martijn! In dat geval laten we de bestellingen zo staan. Zodra je nieuwe abonnement van start gegaan is kun jij deze zelf koppelen aan jouw bestaande Mijn Odido account (of een nieuwe als je dat prefereert). Zodra je inlogt kom je terecht op de overzichtspagina, waar je de mogelijkheid hebt om een extra telefoonnummer te koppelen. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe abonnement en laat het mij gerust weten als je nog vragen hebt!
hallo,
Het koppelen lukt niet.
Zodra ik deze wil toevoegen aan mijn Odido account moet ik het nummer invullen en krijg ik netjes een sms.
Daarna krijg ik de melding dat het abonnement niet herkent word.
Hi Martijn, ik zie dat je jouw iPhone inmiddels in ontvangst hebt genomen en dat je nieuwe abonnement van start gegaan is. Fijn! Uiteraard wil je ook inzicht hebben in dit abonnement en het koppelen aan een Mijn Odido account. Het kan soms 24 uur duren voordat je telefoonnummer overal goed zichtbaar is in onze systemen. Zou je daarom nu nogmaals willen proberen om je abonnement te koppelen? Mocht het niet lukken, zou je mij dan kunnen laten weten wat voor foutmelding je krijgt? Op basis van die informatie weet ik dan weer welke vervolgstappen ik moet zetten. Ik wacht je reactie af en laat het gerust weten als je vragen hebt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.