Skip to main content

Bizar,

vanmorgen gebeld dat ik mijn bestelling Hello business naar Hello wilde. Dat is dus niet meer mogelijk in een zakelijke account.. Nu is mijn verlenging toch geannuleerd. Na bellen moet ik opnieuw verlenging bestellen, met als gevolg dat de Iphone 15 pro max niet meer direct leverbaar is en ik 5 weken moet wachten voor creditering van mijn toestelbetaling én ik bij de nieuwe bestelling wéér een toestelbetaling moet doen.

slordig en zeer onprofessioneel. Zeker omdat ik vanmorgen al 7 verschillende personen aan de lijn heb gehad en telkens al de gegevens willen verifieren.

Hi @rvduijn 

Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat en daarbij kan alleen onze zakelijke klantenservice je verder helpen. Ik begrijp dat het vervelend is van je bestelling en ik hoop dat het alsnog lukt om de iPhone 15 Pro Max snel in handen te krijgen. Mocht je onze zakelijke klantenservice nog willen spreken dan kun je ze gratis bereiken op 0800 7112. 

Ik hoop dat je zo verder komt. 


Reageer