Skip to main content
Beantwoord

Bestelling door jullie geannuleerd

• December 8, 2021
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Ik ben boos, na bijna 6 weken kom ik erachter dat mijn bestelling door jullie is geannuleerd 😔 nu moet in opnieuw 4 tot 6 weken wachten tssssssssss

Ā 

Beste antwoord door Hajar van Odido

HI @MEHBeelenĀ 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 8, 2021

Volgens de (wel behulpzame) Ā krijg ik geen voorgang, waarom niet? Geheel buiten mijn schuld om is de bestelling geannuleerd en niet opnieuw besteld, terwijl dat in jullie laatste mail stondĀ 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • December 8, 2021

Hallo @MEHBeelenĀ 

Volgens dit topic wordt er contact met je opgenomen, wanneer was je bestelling geannuleerd?

https://community.t-mobile.nl/nieuws-552/t-mobile-kpn-en-vodafoneziggo-alle-waardevolle-smartphones-uit-nederlandse-winkels-335421

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 8, 2021

28-10 besteld en door jullie op 05-11 geannuleerdĀ 

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • December 9, 2021

HI @MEHBeelenĀ 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie je bericht graag tegemoet!