Skip to main content

Ik ben boos, na bijna 6 weken kom ik erachter dat mijn bestelling door jullie is geannuleerd 😡 nu moet in opnieuw 4 tot 6 weken wachten tssssssssss

 

Volgens de (wel behulpzame)  krijg ik geen voorgang, waarom niet? Geheel buiten mijn schuld om is de bestelling geannuleerd en niet opnieuw besteld, terwijl dat in jullie laatste mail stond 


Hallo @MEHBeelen 

Volgens dit topic wordt er contact met je opgenomen, wanneer was je bestelling geannuleerd?

https://community.t-mobile.nl/nieuws-552/t-mobile-kpn-en-vodafoneziggo-alle-waardevolle-smartphones-uit-nederlandse-winkels-335421


28-10 besteld en door jullie op 05-11 geannuleerd 


HI @MEHBeelen 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie je bericht graag tegemoet!