Skip to main content
Beantwoord

bestelling annuleren

Ik heb een bestelling gedaan 231158446 en deze heb ik geannuleerd bij AMP.

hiervan een bevestiging gehad maar ik kan nu geen nieuwe bestelling doen omdat de andere nog niet verwerkt is echter is dit al 2 dagen geleden geannuleerd.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Lccs ik begrijp heel goed dat je wilt weten of de annulering binnen is gekomen, zodat je snel weer een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Ik kijk graag met je mee! Ik heb gelijk gekeken naar je bestelling en ik zie dat deze op 19/03/25 is geannuleerd. Je kunt vanaf nu gerust een nieuw abonnement via onze website aanvragen! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. De Community staat voor je klaar! 

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8700 reacties
  • 19 maart 2025

Als.je pas tijdens het leveringproces annuleert duurt het inderdaad wel 4-5 werkdagen voordat het toestel weer terug is bij het magazijn en de annulering zal worden verwerkt.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3453 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Hey ​@Lccs ik begrijp heel goed dat je wilt weten of de annulering binnen is gekomen, zodat je snel weer een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Ik kijk graag met je mee! Ik heb gelijk gekeken naar je bestelling en ik zie dat deze op 19/03/25 is geannuleerd. Je kunt vanaf nu gerust een nieuw abonnement via onze website aanvragen! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. De Community staat voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen