Skip to main content

Hoi,

ik heb net een bestelling geplaatst voor Simonly

maar ik heb perongelijk 2 jaar ipv 1 jaar gedaan. Nu wil ik deze annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Hoe kan ik dit regelen?

223526503

Hi @Brandon L, welkom op onze Community! Geen zorgen, ik heb direct de order voor je geannuleerd. Wel kan het tot 24 uur duren voordat de order volledig uit onze systemen is verwijderd. Daarna kun je gerust een nieuw order via onze website plaatsen! 😄

Hi @Brandon L, welkom op onze Community! Geen zorgen, ik heb direct de order voor je geannuleerd. Wel kan het tot 24 uur duren voordat de order volledig uit onze systemen is verwijderd. Daarna kun je gerust een nieuw order via onze website plaatsen! 😄

Dank!!

@Brandon L Geen dank en graag gedaan! Als je nog andere vragenh hebt, stel ze gerust. Voor nu nog een heel fijn weekend gewenst! 

Hallo, ik heb een abonnement afgesloten maar toen ze de telefoon pakten was ik niet thuis omdat ik op reis ben. Ik heb de eerste betaling al gedaan

Hoi @Elizabeth Rodriguez, van harte welkom op de Community en wat leuk dat je op reis bent! Minder fijn dat je niet thuis kon zijn bij de bezorging van je telefoon. Ik zie dat de bestelling daardoor geannuleerd is. Binnen 2 weken ontvang je je aanbetaling terug op je rekening. Weet je al wanneer je terug bent in Nederland? Neem dan een kijkje in dit topic om de actuele levertijd van het door jou gekozen toestel te zien. Op dit moment is 'ie direct leverbaar. Dus mocht je weer in Nederland zijn en 'm opnieuw bestellen, dan heb je hem snel in handen! 😊

Reageer