Hi Nicola, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat het via de klantenservice niet is gelukt, maar dat fix ik voor je. Ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Je ontvangt zo direct een bevestiging via de mail. Laat je het me weten of je hem hebt ontvangen? Bedoel je dat je de verlenging in Mijn Odido ziet staan? Hier zie ik hem inmiddels ook niet meer staan. Kun je dit nog eens voor me controleren?
Hi Nicola, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat het via de klantenservice niet is gelukt, maar dat fix ik voor je. Ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Je ontvangt zo direct een bevestiging via de mail. Laat je het me weten of je hem hebt ontvangen? Bedoel je dat je de verlenging in Mijn Odido ziet staan? Hier zie ik hem inmiddels ook niet meer staan. Kun je dit nog eens voor me controleren?
Yesss, alles is goed gelukt.
Dankuuuu Marciano
Fijn dat het is gelukt, Nicola. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We zijn er voor je. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!