Afgelopen maandag ging het scherm van mijn telefoon kapot, maar de telefoon was nog bruikbaar.
De volgende dag heb ik een verlengaanbod geaccepteerd via jullie website zodra deze weer online was.
Dit ging over de telefoon afhalen in de winkel. De volgende dag ging mijn scherm echter definitief kapot, waardoor mijn telefoon nu onbruikbaar is. Helaas is jullie winkel al sinds dinsdag gesloten.
Tenzij jullie mij vandaag nog aan een nieuwe telefoon kunnen helpen, zou ik graag mijn bestelling willen annuleren.
Ik schaf dan zelf een nieuwe telefoon aan om met mijn bestaande T-mobile abbonement te gebruiken.
Het probleem is dat jullie winkel momenteel gesloten is en ik zit nu zonder een werkende telefoon.
Ik heb dringend een telefoon nodig voor mijn werk en familie. Jullie chatbot geeft aan dat annuleren alleen in de winkel kan, maar de winkel is de komende dagen gesloten. En in de livechat kom er ik niet doorheen, en ik ben momenteel niet in de gelegenheid om via een andere telefoon de klantenservice te bellen. Ik vind het heel raar dat ik alleen kan annuleren in de winkel.
Ik kan overigens mijn bestelling niet opvragen op https://www.odido.nl/service/bestelling
Ondanks dat ik wel een bevestiginsmail heb met bestelnummer.
Hey
Hey
Ik heb inmiddels bij de Mediamarkt zelf de telefoon aangeschaft.
Dus die telefoon hoeft niet meer.
Het bestelnummer is 200178667
Hi, bedankt voor het ordernummer. Ik heb de bestelling voor je geannuleerd. Ik had uiteraard gehoopt dat je je toestel bij ons kon ophalen, maar fijn dat je hem nu via een andere weg hebt.
Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.