Beantwoord

Bestelde Apple Watch Ultra 2 noet op voorraad

  • 2 November 2023
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 2

Goedemiddag,

 

ik kreeg zojuist een sms dat mijn bestelling, die op de website tijdens het bestellen direct leverbaar was, niet op voorraad is. 
Mijn bestelnummer is 203261681. 
 

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen in de shop?

 

Dank u wel. 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 3 November 2023, 13:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag,

 

ik kreeg zojuist een sms dat mijn bestelling, die op de website tijdens het bestellen direct leverbaar was, niet op voorraad is. 
Mijn bestelnummer is 203261681. 
 

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen in de shop?

 

Dank u wel. 

Hallo @casparnissan, wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple Watch Ultra 2 Titanium Case 49mm Alpine-Band Indigo, goede keus! Op dit moment zal deze moeten worden besteld uit onze logistieke center. We hebben namelijk prijzige toestellen/Watches niet meer liggen in onze winkels, i.v.m. de veiligheid van onze medewerkers. Er hebben namelijk in het verleden diefstallen plaatsgevonden en we proberen het op deze manier te voorkomen, ik hoop dat je dit begrijpt! Prijzige toestellen liggen namelijk klaar in onze logistieke center. Als je een bestelling plaatst en kiest voor ophalen in één van onze winkels, zal het een paar dagen duren voordat deze voor je klaarligt in onze winkel. Zodra de Watch voor je klaarligt in onze winkel, zul je een SMS ontvangen van mijn collega. Het is voor nu nog even geduldig afwachten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 2

Dank je wel Pharwin, ik heb de Watch om de pols. 
 

Nu verder wachten op de PM NT. 

Reageer