Skip to main content
Beantwoord

Beschikbaarheid Google Pixel Pro 9 256gb

Ik mag al een tijdje mijn abonnement verlengen.

Mijn man heeft al een nieuw abonnement bij odido van unlimited, en dus willen we mijn nieuw abonnement straks koppelen voor unlimited samen.

Het probleem is, odido heeft niet de telefoon die ik wil. 

Namelijk De google pixel 9 pro 256gb of de google pixel 9 256gb. En dus kunnen wij mijn abonnement niet verlengen en koppelen via de odido app.

Opzich zou dit geen probleem moeten zijn, want via bel simpel of mediamarkt is wel de juiste telefoon beschikbaar en de juiste odido abonnement. Het probleem is, dat de unlimited samen optie nergens op uitloopt.. er wordt nergens gevraagd aan welke account het gekoppeld moet worden. Het lijkt mij niet dat dit vanzelf goed komt zonder überhaupt door te moeten geven dat mijn man de 'hoofd abbonnement' wordt. Of misschien wel omdat we dan twee abonnementen op de zelfde adres hebben?

Wat is de oplossing ? 

Er werd gezegd (door 1 van de 5 odido klantenservice medewerkers die we gesproken hebben) dat de google pixel 9 pro 256gb en de google pixel 9 256gb waarschijnlijk weer beschikbaar zullen komen via odido maar wanneer? Niemand kan dat beantwoorden.

We zijn bij de Mediamarkt en odido winkel nog geweest afgelopen weekend en niemand weet hoe de abonnementen gekoppeld kunnen worden als samen unlimited - tenzij je besteld via de odido app (waar de telefoon niet beschikbaar is)

Deze telefoons zijn overal beschikbaar behalve bij odido. Wel de 128gb versies maar daar heb ik geen interesse in. 

Wie kan ons verder helpen...

Beste antwoord door eric

Bij de klantenservice verwijzen ze wel eens door naar retailers als klanten een toestel willen dat Odido niet zelf verkoopt. Retailers heben per definitie een groter aanbod omdat deze toestellen los en met alle netwerken van Nederland verkoopt, meer volume dus.

De klantenservice weet niet het aanbod en de mogelijkheden van elke retail keten. Voor het aanbod en welke abonnementen worden aangeboden moet je de informatie inwinnen bij de retailer. Die heeft eigen afspraken en ingangen bij Odido en moet je dus kunnen helpen met hun aanbod voor jou. Dan moeten ze voor jou ook kunnen achterhalen hoe je hun aanbod van een samen unlimited in jouw omgeving krijgt. Daar hebben zij afspraken met Odido over gemaakt.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21015 reacties
  • 7 april 2025

Hallo ​@GinnyOuwehand 

Er is maar 1 manier om een samen unlimited abonnement voor 20 euro te nemen en dat is het abonnement afsluiten via het Odido account van je partner.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 april 2025

Dat snap ik.. maar hij kan dat dus via mediamarkt alleen dan is er geen koppeling.. 

En via odido app kan het niet omdat de telefoon niet beschikbaar is.

Dus wanneer is de 256gb beschikbaar?

Of gaan jullie voor zorgen dat als hij de abbo+telefoon voor mij besteld via mediamarkt dat het wel gekoppeld wordt aan zijn odido unlimited samen?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 8 april 2025

Hoi ​@GinnyOuwehand 

Er is geen levertijd door de klantenservice te geven. Ook kan Odido geen toestellen via de mediamarkt verkopen.  Je zou een samen unlimited sim only kunnen bestellen en dan een los toestel bij de Mediamarkt kopen. Of verder afwachten.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 april 2025

Waarom heeft de odido klantenservice mij doorgestuurd naar de Mediamarkt dan…

Waarom bied mediamarkt de samen unlimited deals met telefoon aan?

Werkelijk...

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2025

Bij de klantenservice verwijzen ze wel eens door naar retailers als klanten een toestel willen dat Odido niet zelf verkoopt. Retailers heben per definitie een groter aanbod omdat deze toestellen los en met alle netwerken van Nederland verkoopt, meer volume dus.

De klantenservice weet niet het aanbod en de mogelijkheden van elke retail keten. Voor het aanbod en welke abonnementen worden aangeboden moet je de informatie inwinnen bij de retailer. Die heeft eigen afspraken en ingangen bij Odido en moet je dus kunnen helpen met hun aanbod voor jou. Dan moeten ze voor jou ook kunnen achterhalen hoe je hun aanbod van een samen unlimited in jouw omgeving krijgt. Daar hebben zij afspraken met Odido over gemaakt.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21015 reacties
  • 8 april 2025

@GinnyOuwehand 

Je zou de 128gb versie wel kunnen nemen icm een unlimited samen abonnement via Odido.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 april 2025

Wauw... Waarom schrijf ik überhaupt een bericht als het niet wordt gelezen. Er staat duidelijk dat de 128gb wel op voorraad is maar dat ik geen interesse heb ik die. 

Het zou mogelijk moeten zijn via mediamarkt zei een odido medewerker, daar werken jullie mee samen. Maar nee, gelogen. Dan blijft er een optie over, de juiste telefoon aanbieden die wel op voorraad was afgelopen september. Maar nee, niemand weet wanneer die weer geleverd wordt. Alle andere providers en telefoon winkels hebben de 256gb maar jullie niet.

Gelukkig nog niks verlengd. Ik ga overstappen naar een ander provider. En mijn man ook. Alleen al door de waardeloze klantenservice (wat overigens al de reden is waarom we geen internet in huis hebben van jullie, ook een en al drama) . Jullie spreken elkaar allemaal tegen en uiteindelijk blijkt dat er geen oplossing is. De klant mag het namelijk oplossen door niet krijgen wat hun belooft wordt en daar vrede mee hebben. 

Nee, mooi geweest. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen