Op 7 december gebeld met T-mobile thuis om mijn contract te verlengen. Daarna gevraagd om ook het contract voor mobiel te verlengen, dat kon deze medewerker niet, dus werd ik doorverbonden met de afdeling van T-mobile van mobiel.
Vervolgens met de volgende medewerker gesproken en ook het contract voor mobiel met 12 maanden verlengd.
Voor verlenging van internet thuis ontving ik de bevestiging binnen een paar uur per email. Van de verlenging voor mobiel echter niets ontvangen dus op 16 december maar weer gebeld. Helaas, niets te zien in het systeem….dus “nogmaals” verlengd. Alleen….zij konden niet meer de beloofde 3 maanden van 10 euro korting geven zoals wel op 7 december was beloofd.
Ik heb aangegeven dat het mij echt was aangegeven en dat ik het waarschijnlijk ook wel zou kunnen bewijzen aangezien ik mijn gesprekken opnam. Maar helaas, dan zou ik naar een winkel toe moeten om dat te laten beluisteren zodat ze alsonog de korting konden geven die mij toegezegd was. Ik kon het niet opsturen (hallo, het 2021??). Maar ja, dat kost me minimaal 1.5-2 uur (reistijd, winkel)…..
Vannochtend toch maar even het gesprek afgeluisterd om te kijken of ik me vergist heb, maar nee hoor. Nadat de medewerker van T-mobile thuis mij doorverbond met de medewerker met T-mobile mobiel werd duidelijk de korting van 3 maanden na 10 euro aangegeven (vanaf 5:30 min. werd ik doorverbonden, 6:45 min. start gesprek en 7:45 min. werd de 3 maanden x 10 euro aangegeven). Ik kan hier niet het telefoongesprek bijvoegen i.v.m. privacy gevoelige details, maar is er nu niet echt een mogelijkheid dat ik dit gesprek naar T-mobile kan opsturen en jullie dit afluisteren, of dat jullie zelf het door jullie opgenomen gesprek afluisteren op basis van datum en tijdstip?
Ergens is door T-mobile een fout gemaakt (afgesloten verlenging niet bevestigd, korting niet geven), lijkt me dat ik dan toch op de een of andere manier wel het telefoongesprek kan opsturen of datum + tijdstip + tel. doorgeven zodat dit gecontroleerd kan worden?
Alvast bedankt